Gewoon Racen Clan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Gewoon Racen Clan


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid?

Ga naar beneden 
+4
Sheep
Admin
Roprop
Daddy D
8 plaatsers
AuteurBericht
Daddy D

Daddy D


Aantal berichten : 39
Leeftijd : 59
Woonplaats : Gonubie, East London, South Africa
Registration date : 13-08-08

What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Empty
BerichtOnderwerp: What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid?   What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Icon_minitimedo aug 28, 2008 9:03 pm

English:
Hi Guys
I’ve been reading the forums to get a feel for the politics - and all I can say is wow! You sure have your share of storms. Unfortunately, I battle a bit with Dutch, but I can follow a general discussion.

Just to clear a bit of confusion: can someone name the top 5 to 10 things that makes a good Clan Member? Please feel free to reply in Dutch.

[b]Afrikaans:[/b]
Hello Ouens
Ek het die forums gelees om ’n gevoel te kry vir die politieke stand van sake - en al wat ek kan sê is wow! Julle het omtrent julle deel van storms. Ongelukkig sukkel ek ’n bietjie met Nederlands, maar ek kan die algemene trant van ’n gesprek volg.

Net om ’n bietjie onsekerheid opgeklaar te kry: kan iemand vir my 5 tot 10 dinge noem wat ’n goeie Clan Lid maak? Voel vry om in Nederlands te antwoord.

Lastly/Ten Laaste
Should I write in English or Afrikaans?
Moet ek in Engels of Afrikaans skryf?

Daddy D
Terug naar boven Ga naar beneden
Roprop

Roprop


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 30
Registration date : 26-05-08

What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid?   What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Icon_minitimedo aug 28, 2008 9:32 pm

Dutch/Nederlands
Behoorlijk goed Nederlands ^^

Ik denk dat je een goede clan member bent als je:
1. Vriendelijk bent tegen je clanmembers(maar ook anderen)
2. Actief bent op het forum van je clan.
3. Behulpzaam bent tegen (beginnende) clanleden.
4. Vaak actief bent op de server(s) van je clan.
5. Vaak genoeg race't




English/Engels
Pretty good Dutch Wink

I think you're a good clan member if you:
1. Are nice to your clanmembers (but others too)
2. Are active at your clan's Forum.
3. Are helpfull to (starting) clanmembers
4. Are active in your clans server(s)
5 Race often enough


Ik weet niet of mijn Engels perfect is, maar ik doe mijn best.

I don't know if my English is perfect, but I'm trying to do my best.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 426
Woonplaats : Grûnn
Registration date : 11-12-07

What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid?   What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Icon_minitimedo aug 28, 2008 10:01 pm

We don't do politics, we rather race Smile But ok there is always some politics left or right. A good member.... be nice to everyone, be active on both the forum and the servers and that's about it.... oh and not to forget, don't violate the clan rules (no swearing is very important but you know that already).

En of je nou in Afrikaans schrijft of in Engels dat moet je helemaal zelf weten, ik heb het Engelse deel van je verhaal niet eens gelezen omdat ik het Afrikaans goed kan volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://grcclan.actieforum.com
Sheep

Sheep


Aantal berichten : 269
Leeftijd : 30
Woonplaats : Leiden
Registration date : 11-04-08

What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid?   What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Icon_minitimevr aug 29, 2008 10:19 am

de afrikaanse meeuw lol!

the african meeuw lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
rambi
Admin
Admin
rambi


Aantal berichten : 390
Registration date : 11-12-07

What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid?   What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Icon_minitimevr aug 29, 2008 10:36 am

elk nieuw lid moet de clan voorzien van bier Razz Razz Razz

nee gekheid


wees jezelf en blijf beleeft

en gewoon lekker rijden (jeweet wel just for fun)

flower
Terug naar boven Ga naar beneden
dourkilt
HoofdAdmin
HoofdAdmin
dourkilt


Aantal berichten : 374
Leeftijd : 56
Woonplaats : beverwijk
Registration date : 11-12-07

What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Empty
BerichtOnderwerp: ???   What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Icon_minitimevr aug 29, 2008 11:24 am

idd een clan-member moet gewoon zich zelf blijven en geen rare dingen doen of zeggen want we hebben ook nog rijders van 9 en 10 jaar onder ons zitten en ik wil niet op mijn geweten hebben dat die rare woorden gaan uitkramen en als we er achter komen dat er op andere servers van andere clans ook van die woorden gebruikt worden dan word hij/zijn onherroepelijk uit de clan gezet want ik/wij wil(len) dat we een beleefde en goede clan zijn die overal welkom is dat onse streven en tot op heden lukt het aardig (denk ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.wanadoo.nl/lyd_ric/
Lemon

Lemon


Aantal berichten : 114
Registration date : 29-03-08

What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid?   What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Icon_minitimevr aug 29, 2008 11:41 am

volgens mij hoef ik aan het bovenstaande niets meer toe te voegen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Daddy D

Daddy D


Aantal berichten : 39
Leeftijd : 59
Woonplaats : Gonubie, East London, South Africa
Registration date : 13-08-08

What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Empty
BerichtOnderwerp: What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid?   What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Icon_minitimevr aug 29, 2008 7:01 pm

Dankie ouens - die reaksie was baie beter as wat ek verwag het - ek het nou duidelikheid oor die onderwerp.

mac, aka Dady D, aka Marcellus
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 426
Woonplaats : Grûnn
Registration date : 11-12-07

What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid?   What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Icon_minitimevr aug 29, 2008 10:08 pm

Daddy D schreef:
Dankie ouens - die reaksie was baie beter as wat ek verwag het - ek het nou duidelikheid oor die onderwerp.

mac, aka Dady D, aka Marcellus

het blijft heerlijk het Afrikaans te lezen, ik ben er ooit 1 keer geweest, heb daar toendertijd een tijdschrift meegenomen en dat heb ik nog steeds... is al zeker 20 jaar oud Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://grcclan.actieforum.com
rambi
Admin
Admin
rambi


Aantal berichten : 390
Registration date : 11-12-07

What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid?   What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Icon_minitimevr aug 29, 2008 11:51 pm

oud nieuws dus lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bieflap

Bieflap


Aantal berichten : 220
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 01-03-08

What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid?   What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Icon_minitimezo aug 31, 2008 1:54 pm

kort samengevat:

Gewoon lol hebben Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.muisiebuis.nl.tt
Gesponsorde inhoud





What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid?   What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What makes a good Clan Member / Wat maak 'n goeie Klan Lid?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» bij de clan
» Website GRC clan
» GRC joinen
» Clan joinen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gewoon Racen Clan :: Vragen / Questions :: Stel hier al je vragen / Ask your questions here-
Ga naar: