Gewoon Racen Clan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Gewoon Racen Clan


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Laatste kunstje en dan is het over.

Ga naar beneden 
+12
Wereldracer
Roprop
Sheep
Bieflap
Watcher
Mistas
GRC leon21
Lemon
Admin2
rambi
dourkilt
Admin
16 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 426
Woonplaats : Grûnn
Registration date : 11-12-07

Laatste kunstje en dan is het over. Empty
BerichtOnderwerp: Laatste kunstje en dan is het over.   Laatste kunstje en dan is het over. Icon_minitimezo apr 26, 2009 12:27 am

Nog 1 keer gaat Meeuw met zijn halve verstand een uitdaging aan, Racing for KiKa 2009. Deze editie zal wederom tussen kerst en nieuwjaar zijn, maar wat er daarna volgt..... waarschijnlijk niks meer van mijn kant.

De admins van GRC zijn al eerder op de hoogte gesteld van de privé problemen die ik heb, en door het amper aanwezig zijn is het nu tijd om ook de overige mensen hierover in te lichten, members, tegenstanders, vrienden, vijanden (die zullen er vast wel ergens tussen zitten Razz), wie dan ook.

Een maand geleden schreef ik op het admin deel van ons forum het volgende:

Citaat :

Houd dit binnenskamers a.u.b. dit gaat ENKEL EN ALLEEN de admins aan op dit moment !!

Mjah, kom ik met mijn grote bek even gezellig een nieuwe ledenlijst aankondigen en melden dat de 24/7 server eruit gaat omdat er amper mensen online zijn van GRC..... ben ik degene die schittert door afwezigheid de afgelopen week. Uiteraard is dit niet zonder reden, ik heb (wederom) op het punt gestaan om met GRC te stoppen, maar nu met een voor mij veel belangrijkere reden dan ooit.

Het afgelopen jaar heb ik veel, heel veel, te veel tijd in GRC gestoken. Iedere dag de pc aan (niet alleen ivm GRC natuurlijk, ik doe meer op mijn pc dan een beetje gamen, maar veel tijd zat toch wel in GRC en ook heel veel energie) van 07:30 tot 23:00 en vaak tot nog veel later.

Niet aanspreekbaar voor de rest van het gezin want ik was bezig met wat ik belangrijk vond: GRC, de server, banen maken, banen bekijken, een database met banen aanleggen, maar ook met nieuws volgen (fervent volger van internationale politiek en zeker met de huidige krediet crisis is het verrekte interessant geworden) en dat veel via tv-beelden (gaat / ging hier ook op de pc).

Tot vorige week vrijdag hier de bom barstte. Een zeer hevig conflict tussen mij en mijn vrouw, en in de afgelopen week was het nog 3 keer raak, iets wat nog niet eerder op zo'n heftige manier was gebeurt.

Ter nauwer nood hebben we een breuk kunnen afwenden na een gesprek onder begeleiding (zonder begeleiding was het huis te klein geweest) waarin we elkaars ergernissen en verwijten hebben kunnen uitspreken en elkaar recht in de ogen hebben kunnen kijken en vertellen wat er mis is en waar het steeds op mis gaat.

1 van de admins weet 1 van mijn problemen (Mistas) en daar ga ik verder niet over praten, daar werk ik aan en dat gaat heel hard de goede kant op.

Wat ik wel wil delen is dat ik te veel, veeeeel te veeel tijd aan GRC, TMNF en wat er omheen speelt besteed heb en daarmee mijn gezin zeer veel tekort gedaan heb en de stabiliteit in gevaar heb gebracht.

Dit heeft uiteraard ook gevolgen voor mijn aanwezigheid en betrokkenheid bij GRC, zoals sommigen misschien al wel gemerkt hebben aan mijn afwezigheid op MSN en uiteraard de server. Ik zal de komende weken / maanden zeer weinig online zijn op MSN, maar racen, tracks maken en tracks bekijken mogen jullie zelf doen. De server blijf ik hosten als daar behoefte aan is, en via mail is er altijd de mogelijkheid om tracks te sturen die ik dan in de avond online kan zetten op de server zodat ze de volgende dat gereden kunnen worden. Ook voor kritiek op de tracks is mail de beste mogelijkheid, die check ik nog 3 x per dag (in plaats van elke 2 minuten).

Ik denk derhalve dat het verstandig is om het leiderschap aan iemand anders over te dragen die er wel de tijd en mogelijkheden voor heeft zonder in een vergelijkbare situatie terecht te komen (is echt af te raden kan ik je zeggen, heeft heel veel energie en tranen gekost om door te kunnen blijven gaan, maar wel op een andere manier dan voorheen).

Inmiddels zijn we dus een maand verder, en ik kan zeggen dat het er niet makkelijker op geworden is. De grote uitbarstingen zijn geweest, dat hebben we inmiddels achter de rug, maar lekker loopt het gewoon niet. Er zijn twijfels naar elkaar toe en ik heb besloten om wegens mijn geschiedenis (mishandeling) therapie te gaan volgen om op die manier mijn eigen reacties onder de knie te krijgen en dingen af te sluiten die er gebeurt zijn in mijn jeugd.

Ik ben nu 33, bijna 9 jaar getrouwd (zolang dat nog duurt, ik doe er alles aan om door te kunnen gaan en de twijfels bij mijn partner weg te nemen) en heb 4 kids. Het is tijd om mijn eigen leven te reorganiseren, me in te zetten voor het gezin waarvoor ik mede verantwoordelijk ben, en niet voor.... een spelletje, de computer.... en wat daar aan gerelateerd is. De boel gaat hier over de kop, en daar ben ik druk mee bezig.

Afgelopen woensdag heb ik voor het eerst in 3 !!! jaar weer eens echt met mijn vrouw gepraat, en zoals altijd dingen geprobeerd voor me uit te schuiven (ik ben van het type ik zie wel wat er gebeurt of wat er van komt), en de dag erna heb ik de hele dag zitten broeden waarom ik het godverdomme nog voor me uit zou schuiven. Toen ik om half 4 donderdag uit mijn werk kwam heb ik de telefoon gepakt, mijn huisarts gebeld, en een half uur later was de verwijzing voor de GGZ de deur uit, ik heb mijn motto veranderd, niet lullen maar doen.

En dat ga ik dus doen, aan mezelf en het gezin werken. De pc waarop ik dit tik is de pc waarop ik al jaren werk... maar die heeft de afgelopen 4 weken amper aangestaan.... Het wordt allemaal minder... computer.... maar meer gezin, die weg is al ingeslagen de afgelopen 4 weken, en die weg blij ik volgen. Ik ga nog 1 keer het GRC for KiKa tournooi doen, tot die tijd kom ik af en toe online en ga ik proberen er een groots spektakel van te maken, maar daarna (en eigenlijk nu al, buiten het GRC for KiKa tournooi om) is het over en sluiten.

Ik wens iedereen binnen GRC en daarbuiten het beste, met pijn in mijn hart neem ik afscheid van de club die ik mede heb opgericht.

Aia, Dour en Rambi, ik hoop dat jullie GRC in de lucht weten te houden en ik wens jullie veel succes.

Meeuw, out.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://grcclan.actieforum.com
dourkilt
HoofdAdmin
HoofdAdmin
dourkilt


Aantal berichten : 374
Leeftijd : 56
Woonplaats : beverwijk
Registration date : 11-12-07

Laatste kunstje en dan is het over. Empty
BerichtOnderwerp: kunstje   Laatste kunstje en dan is het over. Icon_minitimezo apr 26, 2009 10:03 am

meeuw het doet mij erg veel zeer om het te vernemen van je dat je die beslissing hebt genomen maar ik leg me er bij neer het is jouw keuze om dat te doen daar kunnen en mogen wij niks aan veranderen en hier bij zal ik in samen werking met rambi en aia de touwtjes overnemen en de clan GRC in de lucht houden
aia neemt de website voor zijn rekening en rambi en ik de rest tot zover wij het aan kunnen en dat is heel erg ver
daar komt bij dat aia en ik beide een server kunnen hosten

en jij bent dan ook een erelid wat je ook doet deze clan is wel een "kindje " van je en van rambi en mij dat is waarom we je toch bij de clan betroken willen laten maar dan ver op de achtergrond
jij gaat eerst lekker op je gemak alle problemen de wereld uit helpen en dan wil ik je pas weer terug zien op de track hoelang het ok gaat duren dat maakt niet uit want je "kindje" zal altijd overeind blijven daar zorgen wij voor

wat betrefd het toernooi ik zal je er bij helpen en er weer zoveel mogelijk clan aan schrijven om het weer tot een succes uit te laten lopen en zoals ik het in mijn hoofd heb gaat dat weer gebeuren

meeuw doe rustig aan ik kan het niet vaak genoeg zeggen ik weet wat je mee maakt ik heb hier in het zelfde "schuitje" gezet maar ben er weer boven op gekomen


dus bij deze verklaar ik dat je vanaf het moment dat je echt uit de clan stapt jij tenalletijde de naam GRC mag dragen wat ze ook zeggen want dan kom ik even langs


greetings dourkilt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.wanadoo.nl/lyd_ric/
rambi
Admin
Admin
rambi


Aantal berichten : 390
Registration date : 11-12-07

Laatste kunstje en dan is het over. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste kunstje en dan is het over.   Laatste kunstje en dan is het over. Icon_minitimezo apr 26, 2009 10:18 am

en daar heb ik weinig meer aan toe te voegen behalve dat ik vind dat jij wel ere lid mag worden.

dat wat jij voor grc hebt gedaan en e.v.t. nog gaat doen is met geen pen te beschrijven.

ik denk ook dat zeker in het begin van grc jij de drijvende kracht was die grc heeft genaakt tot wat het nou is.


jij bent en blijft altijd welkom waneer dan ook en waar dan ook


maar prive is en blijft altijd belangriojker dan een computer(spelletje)

jij gaat voor jezelf de dingen op een rij zetten en de problemen oplossen dat is nu het allerbelangrijkste voor jou



ik wens je dan ook veel sterkte en kracht om weer structuur in je leven (en gezin) te krijgen

rambi
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin2
HoofdAdmin
HoofdAdmin
Admin2


Aantal berichten : 422
Leeftijd : 48
Woonplaats : Bilzen
Registration date : 11-04-08

Laatste kunstje en dan is het over. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste kunstje en dan is het over.   Laatste kunstje en dan is het over. Icon_minitimezo apr 26, 2009 10:50 am

zoals Dour en Rambi al zeiden meeuw is dit hard om te horen. Maar prive komt altijd op de eerste plaats!!En natuurlijk zal jij een ERE lid van deze gezellige en mooie clan blijven die jij Dour en Rambi hebben gesticht.Ik zal zoals ik je al eerder gezegt hebt me uiterste best doen om samen met Dour en Rambi je taken over te nemen,ook al wil dat niet zeggen dat ik je plaats inneem want dat is niet mogelijk hoor en wil ik ook niet.

Dus Frans veel sucses thuis en je weet je bent altijd welkom voor een gesprek enzo .....
Terug naar boven Ga naar beneden
Lemon

Lemon


Aantal berichten : 114
Registration date : 29-03-08

Laatste kunstje en dan is het over. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste kunstje en dan is het over.   Laatste kunstje en dan is het over. Icon_minitimezo apr 26, 2009 1:11 pm

Meeuw, ik hou het kort tongue :
Je bent een
TOP GOZER
en daar is alles mee gezegd denk ik.

Veel sterkte en wijsheid toegewenst Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
GRC leon21

GRC leon21


Aantal berichten : 367
Leeftijd : 29
Woonplaats : wijk aan zee
Registration date : 15-11-08

Laatste kunstje en dan is het over. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste kunstje en dan is het over.   Laatste kunstje en dan is het over. Icon_minitimezo apr 26, 2009 4:53 pm

meeuw ,

ik kende je niet zo heel goed omdat ik sinds pas in GRC zit.

maar ik vind het wel super dat je samen met 4 andere super ADmins een hele goede en vooral !!!!!!!!! een hele gezellige clan hebt neergezet

daarom super MEEUW !!!!! en jammer dat je weg gaat . !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://maffiagame1.hyves.nl/?ref=sr&pageid=BZ8NH8RVGXKWK4CG
Mistas




Aantal berichten : 48
Leeftijd : 53
Woonplaats : Overijse (B)
Registration date : 18-12-07

Laatste kunstje en dan is het over. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste kunstje en dan is het over.   Laatste kunstje en dan is het over. Icon_minitimezo apr 26, 2009 10:14 pm

Beste Meeuw,
enerzijds jammer om dit te lezen, anderzijds hoopvol om te horen dat je de juiste weg kiest.
Eerlijk gezegd heb ik (ikzelf dus ook als vader van 4 kids) nooit begrepen waar je al die tijd vandaan bleef halen. Dit kon enkel ten koste van andere zaken en dat is zich nu duidelijk aan het wreken.
Je weet hoeveel ik je respecteer, destijds al als open boek bij R602, later als oprichter/bezieler/manager/... van GRC. Vanuit deze kennis weet ik dat je de mogelijkheden hebt om je privè-problemen aan te pakken en er goed door te komen.

We blijven zeker in contact, of het nu via een spelletje, MSN ofwatdanook is!!!

Maar nu duimen we voor je, dat weet je gewoon.

GRC for KIKA kan misschien een brug te ver worden, denk daar nog eens over na...

Hartelijk,
Mistas
Terug naar boven Ga naar beneden
Watcher

Watcher


Aantal berichten : 115
Leeftijd : 35
Woonplaats : Uitgeest
Registration date : 29-12-07

Laatste kunstje en dan is het over. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste kunstje en dan is het over.   Laatste kunstje en dan is het over. Icon_minitimema apr 27, 2009 12:48 am

frans, toffe kerel,

Goed van je dat je het nu gaat aanpakken en stappen vooruit boekt.
Je zit in de goede richting, geef je energie terug in je eigen leven en niet meer aan de digitale wereld.
Ik weet dat je het kan, een man met gevoel en zijn hart op de juiste plek..daar bereik je heel veel mee, zeker in je eigen gezin!
Alles zal recht komen, in welke vorm dan ook!

oh en nog 1 ding, als ik jou was en dat zei mistas ook al.. dat kika toernooi organiseren is waarschijnlijk een brug te ver. je hebt echt meer dan genoeg gedaan, laat grc los.. het zal een belasting worden en dan raak je toch weer hier bij betrokken met alle gevolgen van dien Smile
neem de afstand nog verder en zie het over een tijdje nog maar es aan als alles weer wat meer geordend is.

het ga je goed Frans, ook bij mij ben je welkom voor een gesprek of uitlaat klep!

gr,
Paul/watch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mastermovies.nl
Bieflap

Bieflap


Aantal berichten : 220
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 01-03-08

Laatste kunstje en dan is het over. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste kunstje en dan is het over.   Laatste kunstje en dan is het over. Icon_minitimema apr 27, 2009 8:43 am

Meeuw, je bent (denk ik) gewoon de beste manager/leider die een clan kan wensen.
Het is heel jammer dat je weggaat maar ik den dat Aia Rambi en Dour genoeg weten om het over te nemen.
Prive leven gaat altijd voor, wat het ook mag zijn. Ik denk dat het een goede beslissing is. Heel veel sterkte!

gr.
Bieflap
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.muisiebuis.nl.tt
Sheep

Sheep


Aantal berichten : 269
Leeftijd : 30
Woonplaats : Leiden
Registration date : 11-04-08

Laatste kunstje en dan is het over. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste kunstje en dan is het over.   Laatste kunstje en dan is het over. Icon_minitimema apr 27, 2009 10:09 am

Meeuw/Frans,

Ik ken je nu ongeveer een jaar en ik weet hoeveel deze clan voor je betekent. het zal dan ook voor jouw moeilijk zijn geweest deze beslissing te nemen maar je privé leven is natuurlijk veel belangrijker. GRC kan zich geen betere manager/leider/oprichter verzinnen. Je hebt GRC heel goed begeleid (laat ik het zo maar noemen) om een goede reputatie en goede leden te verschaffen maar nu is het ook tijd om je eigen privé leven in goede banen te leiden en ik ben ervan overtuigd dat dat echt gaat lukken.

Wat betreft Kika 2009 dat mag jij bepalen wie dat gaat regelen ik weet dat Rambi, Rosser, Dour ook goede toernooi leiders zijn en die kunnen het ook makkelijk overnemen.

Wat betreft je plek in GRC. Er kunnen ook andere mensen je plek opvullen (je bent niet vervangbaar hoor) en het zal met Rambi en Dour als leiding ook erg goed gaan met GRC en als alles weer goed gaat met je privé leven dan kan je natuurlijk weer eens komen kijken maar dat wil ik voor de komende tijd ieder geval niet zien want je gezin is belangrijker.

GRC duimt voor Meeuw

En meeuw je moet maar zo denken alles komt goed want alleen met een positieve vooruitblik zal het je lukken (en daar zijn we allen van overtuigd).

Gr.

Kevin/Sheep
Terug naar boven Ga naar beneden
Roprop

Roprop


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 30
Registration date : 26-05-08

Laatste kunstje en dan is het over. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste kunstje en dan is het over.   Laatste kunstje en dan is het over. Icon_minitimema apr 27, 2009 11:06 am

Real Life gaat voor ALLES!
Ik durf wel te zeggen dat dit je beste beslissing tot nu toe is geweest, je bent gewoonweg te actief op sommige momenten en je ziet nu dat je privéleven eronder lijd, wat absoluut niet de bedoeling is.
Je bent echt een geweldige vriend Frans, waarschijnlijk voor iedereen hier.
Maar laat het gaan... ik durf te wedden dat de admins het zo van je over willen en kunnen nemen als jij dat wil.

Ik neem aan dat je nooit volledig uit het leven van GRC verdwijnt, alleen eerst je gezien Wink

Respect,
Rob
Terug naar boven Ga naar beneden
Wereldracer

Wereldracer


Aantal berichten : 150
Leeftijd : 28
Woonplaats : Overijssel
Registration date : 27-08-08

Laatste kunstje en dan is het over. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste kunstje en dan is het over.   Laatste kunstje en dan is het over. Icon_minitimema apr 27, 2009 10:31 pm

Meeuw,,

heel erg bedankt voor het groot houden van deze fantastische clan!!
Jij bent absoluut de erelid van GRC.

Maar je moet weten Meew! : Je gezin zal altijd op de 1e plaats blijven staan!!
Door een computerspel mag je je band tussen jouw en je gezin niet in gevaar brengen!

Meeuw, ik vind het erg jammer dat je weggaat Sad , maar ik begrijp het volkomen.
superbedankt.

En Meeuw: Jij bent mijn absolute tm Held!! <--dat je dat maar weet Smile

Wereldracer.
Terug naar boven Ga naar beneden
KazeyKazeman




Aantal berichten : 172
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen
Registration date : 28-05-08

Laatste kunstje en dan is het over. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste kunstje en dan is het over.   Laatste kunstje en dan is het over. Icon_minitimeza mei 02, 2009 11:12 pm

Meeuw; (wat voor soort eigenlijk? Er zijn er wel 30!)

Heel jammer dat je weggaat; ik heb eigenlijk mijn hele grc loopbaan (voor zover die er is) aan jou te danken.
Maar natuurlijk begrijp ik dat je met je gezin ook eens wat tijd moet doorbrengen. Top dat je nog een grc for kika organiseert!

Verder heb ik nog maar 1 ding te zeggen.
Er zijn dan wel 30 soorten meeuwen, maar jij bent de enige echte MEEUW!\




De dag van afscheid is gekomen,
jij word van mij weggenomen,
en als ik ga,weet dat je altijd
in mijn gedachten bij mij bent
ja als het zover is
weet dan dat ik je mis
Ik zal afscheid nemen met een traan
maar dan moet ik vlug gaan
of het zal me te zwaar worden
en als ik weg ben
weet dan dat ik je nooit vergeet!
By Kas Jansma aka KazeyKazeman
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kazeykazeman.hyves.nl
Jnr

Jnr


Aantal berichten : 121
Registration date : 22-08-08

Laatste kunstje en dan is het over. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste kunstje en dan is het over.   Laatste kunstje en dan is het over. Icon_minitimedi mei 05, 2009 5:04 pm

tja...
jammer.
ik had al wat geruchten gehoord van wattman die zij d dat hij al een vermoede had.
maar het prive leven is veel belangrijker dan een spelletje.
succes meeuw
vaarwel! Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
darosser

darosser


Aantal berichten : 123
Leeftijd : 50
Woonplaats : Groningen
Registration date : 01-01-08

Laatste kunstje en dan is het over. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste kunstje en dan is het over.   Laatste kunstje en dan is het over. Icon_minitimewo mei 06, 2009 12:35 am

Frans,

Na alle lovende woorden valt er voor mij weinig toe te voegen. Ik heb je leren kennen als een eigenwijze kort veur de kop en toch ook rechtvaardige flapdrol Laughing Je hebt altijd voor GRC klaar gestaan en een clan neergezet die door velen gerespecteerd word. (daarbij rambi en dour niet te vergeten natuurlijk) Je hebt een wijs, maar vooral moedig besluit genomen door hulp in te schakelen van een derde persoon die het een en ander vanuit een ander perspectief beoordeeld. Je verdient van mij alle respect en wens je ongelooflijk veel succes kerel. Laat je door niets stoppen om je gezin alle liefde te geven die het nodig heeft.

howdee pal
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dosbros.com
Dutchy




Aantal berichten : 1
Leeftijd : 28
Woonplaats : Borne
Registration date : 14-01-09

Laatste kunstje en dan is het over. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste kunstje en dan is het over.   Laatste kunstje en dan is het over. Icon_minitimevr jul 03, 2009 10:56 pm

Beste Meeuw,

Ik ken je nu een jaartje denk ik, en ik heb niet veel toe te voegen aan de bovenstaande stukjes.
Je bent een topman en hebt een prachtige/gezellige clan neergezet. Ondanks ik een paar keer tegenslag heb gehad (door mijn rotbroer) heb je mij weer in GRC gelaten daarvoor ben ik je erg dankbaar Very Happy

Rot dat je weggaat Sad , maar Privezaken gaan voor een computerspel.

Groeten,

Dutchy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Laatste kunstje en dan is het over. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste kunstje en dan is het over.   Laatste kunstje en dan is het over. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Laatste kunstje en dan is het over.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gewoon Racen Clan :: Vragen / Questions :: Algemeen geklets-
Ga naar: