Gewoon Racen Clan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Gewoon Racen Clan


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd.

Ga naar beneden 
+6
ronalpina
ivo
arrowroot
rambi
dourkilt
Admin
10 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 426
Woonplaats : Grūnn
Registration date : 11-12-07

De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Empty
BerichtOnderwerp: De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd.   De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_minitimevr sep 18, 2009 10:30 pm

Nee, er is nog niet geloot, nee er staat nog niks vast, maar wat wel al vast staat zijn de afwijkende regels ten opzichte van de vorige editie.

In de vorige editie werden clans gevraagd om een aantal banen te kiezen en die aan te leveren, daar verandert niks aan, maar wat wel veranderd is dat de clans op hun eigen gekozen banen rijden, de banen worden dus niet meer onderling verloot.

Levert clan A dus banen ABC aan en racen zij tegen clan G die banen GHF hebben geleverd dan gaat de wedstrijd tussen clan A en clan G dus verreden worden op de banen ABC & GHF en niet op andere banen. Iedere clan rijdt dus altijd op zijn eigen banen.

Verdere vernieuwing is dat een clan die een ronde verder komt 1 nieuwe baan kiest voor de nieuwe ronde, dus bijvoorbeeld clan A had de banen A, B en C aangedragen, dan zal baan A, B of C moeten worden vervangen door een ANDERE baan, de baan die vervangen is mag NIET meer terug komen in het tournooi... dus mocht het tournooi 3 rondes duren dan zal team A alle banen moeten hebben vervangen voor andere banen mochten zij zo ver komen.

De laatste verandering is dat de finale ook zal worden verreden op de banen die door de rijdende clans zijn aangebracht en dus niet meer op alleen maar banen die door organisator GRC zijn gemaakt of ingebracht. Ook dit mogen geen banen zijn die al eerder zijn ingebracht door de deelnemende clans zelf, als er banen bij zitten die al door andere clans zijn ingebracht dan is dit geen probleem.

Dus mocht het zo zijn dat een clan die de finale heeft gehaald een baan kiest die eerder door een andere clan is ingebracht maar niet door de eigen clan, dan mag desbetreffende baan gewoon worden ingezet.

Ter verduidelijking: clan B haalt de finale en rijd tegen clan H, clan H kiest een baan die eerder door clan B is ingebracht maar niet door clan H zelf, dan is dat geen probleem.

Nou, lekker verhaaltje weer lijkt me ?? De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_biggrin Ik maak het er niet altijd even makkelijker van, maar ik heb wel de nieuwe structuur uitgedacht De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_razz Eventueel kan er nog 1 bonus track aan een match worden toegevoegd als het nodig is een uitslag te forceren bij een gelijke eindstand aan het eind van een match, die baan wordt dan ongeacht welke clans er rijden door de dienstdoende admin van GRC gekozen. Uitgaande van de onpartijdigheid van de desbetreffende admin natuurlijk.

Vragen, opmerkingen, onduidelijkheden ?? Ik hoor het graag De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_biggrin
Terug naar boven Ga naar beneden
https://grcclan.actieforum.com
dourkilt
HoofdAdmin
HoofdAdmin
dourkilt


Aantal berichten : 374
Leeftijd : 56
Woonplaats : beverwijk
Registration date : 11-12-07

De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Empty
BerichtOnderwerp: regels   De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_minitimevr sep 18, 2009 11:19 pm

hm,mmmm zelfs ik kan er uit komen dus dat is in iedergeval duidelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.wanadoo.nl/lyd_ric/
rambi
Admin
Admin
rambi


Aantal berichten : 390
Registration date : 11-12-07

De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd.   De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_minitimevr sep 18, 2009 11:20 pm

en voorts wil ik proberen om 2 of 3 admins bij de wedstrijden te hebben

ook dit om weer partijdigheid uit te sluiten
Terug naar boven Ga naar beneden
arrowroot




Aantal berichten : 98
Registration date : 18-01-09

De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd.   De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_minitimeza sep 19, 2009 10:17 am

Duidelijke regels.. Niks op aan te merken
Terug naar boven Ga naar beneden
ivo




Aantal berichten : 12
Leeftijd : 35
Woonplaats : ergens
Registration date : 18-09-09

De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd.   De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_minitimezo dec 06, 2009 11:50 pm

word het binnen kort al bekent gemaakt tegen welke clans je moet race ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 426
Woonplaats : Grūnn
Registration date : 11-12-07

De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd.   De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_minitimedi dec 08, 2009 8:49 pm

ivo schreef:
word het binnen kort al bekent gemaakt tegen welke clans je moet race ?

Ja, ik zal mijn broertje de loting op zeer korte termijn laten verrichten. O&C hebben zich teruggetrokken helaas dus we hebben..... ik denk 10 deelnemende clans ? (even uit mijn hoofd hoor). De hele opzet zal ik z.s.m. posten (kost me een avond klussen in me nieuwe huis, maar dit gaat natuurlijk ook door Very Happy ).
Terug naar boven Ga naar beneden
https://grcclan.actieforum.com
ronalpina

ronalpina


Aantal berichten : 91
Registration date : 27-06-09

De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd.   De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_minitimewo dec 16, 2009 9:03 pm

dus voor alle duidelijkheid..

Caf stuurt 3 banen op

en 3 andere banen hou je reserve (die stuur je niet op) voor als je verder mocht komen

toch..
Terug naar boven Ga naar beneden
dourkilt
HoofdAdmin
HoofdAdmin
dourkilt


Aantal berichten : 374
Leeftijd : 56
Woonplaats : beverwijk
Registration date : 11-12-07

De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Empty
BerichtOnderwerp: uitleg   De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_minitimewo dec 16, 2009 9:12 pm

idd ron wij willen wel de banen heben van je maar doen er verder niks mee tot je een rond verder komt en jij aan geeft welke baan je er in wilt hebbben althans als meeuw het zo bedoelt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.wanadoo.nl/lyd_ric/
Bagi

Bagi


Aantal berichten : 125
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk
Registration date : 09-12-09

De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd.   De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_minitimewo dec 16, 2009 10:11 pm

heeft GRC al een team of mag ik ook nog mee rijden
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dj-jasper.webs.com
muamba123

muamba123


Aantal berichten : 327
Leeftijd : 29
Woonplaats : Borne (ov)
Registration date : 29-11-08

De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd.   De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_minitimewo dec 16, 2009 10:13 pm

ja kan nog wel denk ik, moet je hier ff posten:
...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://grcclan.forummotion.com
Admin2
HoofdAdmin
HoofdAdmin
Admin2


Aantal berichten : 422
Leeftijd : 48
Woonplaats : Bilzen
Registration date : 11-04-08

De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd.   De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_minitimewo dec 16, 2009 10:34 pm

Bagi schreef:
heeft GRC al een team of mag ik ook nog mee rijden

Tuurlijk heeft GRC een team :PPPP Drm is dat topic op een andere plaats lol
Terug naar boven Ga naar beneden
ivo




Aantal berichten : 12
Leeftijd : 35
Woonplaats : ergens
Registration date : 18-09-09

De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd.   De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_minitimeza dec 26, 2009 5:46 pm

hey

we rijden toch gamemode teams??

en met hoeveel punten per baan ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bagi

Bagi


Aantal berichten : 125
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk
Registration date : 09-12-09

De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd.   De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_minitimezo dec 27, 2009 12:24 pm

5
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dj-jasper.webs.com
FiXDaRevenge




Aantal berichten : 12
Registration date : 16-12-09

De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd.   De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_minitimema dec 28, 2009 12:48 am

Admin schreef:
Nee, er is nog niet geloot, nee er staat nog niks vast, maar wat wel al vast staat zijn de afwijkende regels ten opzichte van de vorige editie.

In de vorige editie werden clans gevraagd om een aantal banen te kiezen en die aan te leveren, daar verandert niks aan, maar wat wel veranderd is dat de clans op hun eigen gekozen banen rijden, de banen worden dus niet meer onderling verloot.

Levert clan A dus banen ABC aan en racen zij tegen clan G die banen GHF hebben geleverd dan gaat de wedstrijd tussen clan A en clan G dus verreden worden op de banen ABC & GHF en niet op andere banen. Iedere clan rijdt dus altijd op zijn eigen banen.

Verdere vernieuwing is dat een clan die een ronde verder komt 1 nieuwe baan kiest voor de nieuwe ronde, dus bijvoorbeeld clan A had de banen A, B en C aangedragen, dan zal baan A, B of C moeten worden vervangen door een ANDERE baan, de baan die vervangen is mag NIET meer terug komen in het tournooi... dus mocht het tournooi 3 rondes duren dan zal team A alle banen moeten hebben vervangen voor andere banen mochten zij zo ver komen.

De laatste verandering is dat de finale ook zal worden verreden op de banen die door de rijdende clans zijn aangebracht en dus niet meer op alleen maar banen die door organisator GRC zijn gemaakt of ingebracht. Ook dit mogen geen banen zijn die al eerder zijn ingebracht door de deelnemende clans zelf, als er banen bij zitten die al door andere clans zijn ingebracht dan is dit geen probleem.

Dus mocht het zo zijn dat een clan die de finale heeft gehaald een baan kiest die eerder door een andere clan is ingebracht maar niet door de eigen clan, dan mag desbetreffende baan gewoon worden ingezet.

Ter verduidelijking: clan B haalt de finale en rijd tegen clan H, clan H kiest een baan die eerder door clan B is ingebracht maar niet door clan H zelf, dan is dat geen probleem.

Nou, lekker verhaaltje weer lijkt me ?? De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_biggrin Ik maak het er niet altijd even makkelijker van, maar ik heb wel de nieuwe structuur uitgedacht De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_razz Eventueel kan er nog 1 bonus track aan een match worden toegevoegd als het nodig is een uitslag te forceren bij een gelijke eindstand aan het eind van een match, die baan wordt dan ongeacht welke clans er rijden door de dienstdoende admin van GRC gekozen. Uitgaande van de onpartijdigheid van de desbetreffende admin natuurlijk.

Vragen, opmerkingen, onduidelijkheden ?? Ik hoor het graag De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_biggrin
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd.   De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gewoon Racen Clan :: GRC for KiKa 2009 :: De wedstrijden-
Ga naar: