Gewoon Racen Clan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Gewoon Racen Clan


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 over

Ga naar beneden 
+13
Sheep
KazeyKazeman
Lemon
muamba123
Jnr
piefpaf
Svennie
dourkilt
Admin2
GRC leon21
SisterX
gttc
bregt
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kesp




Aantal berichten : 8
Registration date : 27-09-09

over - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: over   over - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 29, 2009 9:44 pm

Als ik jullie was zou ik van die 2 wars per maand proberen eentje speed te doen en eentje tech, dan heb je voor elk wat wils? Maar goed ik hoor zeker niet meer te reageren, waarom heb ik eigenlijk nog forumrechten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheep

Sheep


Aantal berichten : 269
Leeftijd : 30
Woonplaats : Leiden
Registration date : 11-04-08

over - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: over   over - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 29, 2009 9:45 pm

deze posten zijn er niet voor om GRC aftezeiken hoor anders had ik al lang in een andere clan gezeten ik wil alleen laten zien naar mening van ex en GRC members wat zij vinden dat er mis is en heb ook waargenomen dat sommige overwegen om wegtegaan en heb geen zin als een einding net als R602
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheep

Sheep


Aantal berichten : 269
Leeftijd : 30
Woonplaats : Leiden
Registration date : 11-04-08

over - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: over   over - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 29, 2009 9:46 pm

Kesp schreef:
Als ik jullie was zou ik van die 2 wars per maand proberen eentje speed te doen en eentje tech, dan heb je voor elk wat wils? Maar goed ik hoor zeker niet meer te reageren, waarom heb ik eigenlijk nog forumrechten Razz
op dit stuk kan je nog dat jij en bregt en andere exGRCers hun mening ook even kunnen delen met degene die deze bovenstaande dingen onzin vind
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 426
Woonplaats : Grūnn
Registration date : 11-12-07

over - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: over   over - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 29, 2009 10:48 pm

Kesp schreef:
Als ik jullie was zou ik van die 2 wars per maand proberen eentje speed te doen en eentje tech, dan heb je voor elk wat wils? Maar goed ik hoor zeker niet meer te reageren, waarom heb ik eigenlijk nog forumrechten Razz

Omdat de admins meer te doen hebben ? Maar maak je niet druk hoor, ik kan je account wel even wegmieteren als je dat graag wilt.....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://grcclan.actieforum.com
Kesp




Aantal berichten : 8
Registration date : 27-09-09

over - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: over   over - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 29, 2009 11:14 pm

Admin schreef:
Kesp schreef:
Als ik jullie was zou ik van die 2 wars per maand proberen eentje speed te doen en eentje tech, dan heb je voor elk wat wils? Maar goed ik hoor zeker niet meer te reageren, waarom heb ik eigenlijk nog forumrechten Razz

Omdat de admins meer te doen hebben ? Maar maak je niet druk hoor, ik kan je account wel even wegmieteren als je dat graag wilt.....

Ik probeer alleen mee te denken hoor... ipv te reageren op sheep's voorstel bijvoorbeeld, voel je je weer aangevallen en schrijf je zo'n niet-constructieve reactie... (net als deze van mij trouwens). Bij de reacties op het vertrek van ron, bregt en mij waren er ook een paar die alleen maar negatieve dingen erover te zeggen hadden, ik snap niet echt hoe dat in een 'gewoon racen clan' past? Het hoort erbij dat bij een clan nieuwe mensen erbij komen en mensen ook weer weggaan... Dat kun je ook gewoon accepteren en gedag zeggen, in plaats van allemaal oordelen/norsheid erover te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
dourkilt
HoofdAdmin
HoofdAdmin
dourkilt


Aantal berichten : 374
Leeftijd : 56
Woonplaats : beverwijk
Registration date : 11-12-07

over - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: over   over - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 29, 2009 11:29 pm

zit het net even te lezen en dit gaat uit de hand lopen en dat laat ik niet toe
ik gaat deze topic sluiten en wil er niks meer over horen want ik laat deze clan niet ten onder gaan door dit soort gezeur over wars en clan hoppen daar heb ik een bloed hekel aan en dat weten jullie allemaal en ik ben niet de enige die er zo over denlkt

hier is iedereen vrij en blij om te gaan en staan waar hij wilt je hoeft bij ons niet perse in de eigen server te rijden je kan ook naar andere servers gaan waar ze wel tech of speed draaien het enige wat wij wel op prijs stellen is dat je zo nu en dan even je neus laat zien op het forum dat is het enige verder laten wij iedereen vrij wat hij doet al rijd hij helemaal niet maar wil wel lid blijven kan dat ook ik heb het momenteel erg druk en wil dit geneusel niet meer zien op het forum

wij zijn een clan voor ons plezier niet meer en niet minder


greetings dourkilt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.wanadoo.nl/lyd_ric/
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 426
Woonplaats : Grūnn
Registration date : 11-12-07

over - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: over   over - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 30, 2009 12:27 am

En ik open hem weer even Razz

Kesp schreef:
Admin schreef:
Kesp schreef:
Als ik jullie was zou ik van die 2 wars per maand proberen eentje speed te doen en eentje tech, dan heb je voor elk wat wils? Maar goed ik hoor zeker niet meer te reageren, waarom heb ik eigenlijk nog forumrechten Razz

Omdat de admins meer te doen hebben ? Maar maak je niet druk hoor, ik kan je account wel even wegmieteren als je dat graag wilt.....

Ik probeer alleen mee te denken hoor... ipv te reageren op sheep's voorstel bijvoorbeeld, voel je je weer aangevallen en schrijf je zo'n niet-constructieve reactie... (net als deze van mij trouwens). Bij de reacties op het vertrek van ron, bregt en mij waren er ook een paar die alleen maar negatieve dingen erover te zeggen hadden, ik snap niet echt hoe dat in een 'gewoon racen clan' past? Het hoort erbij dat bij een clan nieuwe mensen erbij komen en mensen ook weer weggaan... Dat kun je ook gewoon accepteren en gedag zeggen, in plaats van allemaal oordelen/norsheid erover te hebben.

Excuses voor mijn eerdere reactie, ik kwam nogal pissed van mijn werk (TNT begint een steeds grotere puinhoop te worden intern), mijn ex zeikte me vandaag de oren van mijn hoofd, ofwel ik had het wel even gehad.

Dat je nog rechten hebt op dit forum ?? Simpel, je bent geregistreerd dus de "open" delen zijn gewoon bereikbaar voor je, net als voor ieder ander niet-lid dat zich geregistreerd heeft hier.

Ik ben het met je eens dat er een aantal reacties niet door de beugel kan naar aanleiding van het vertrekken van sommige mensen, maar ik heb gewoon de tijd niet om elke reactie te gaan censureren, en daar zit ook niemand op te wachten. Dat sommige reacties extreem naar het negatieve neigen vind ik jammer (ik ben zelf ook niet altijd even positief, neem Bregt, maar ik houd gewoon niet van mensen die van de ene naar de andere clan gaan en dan weer terug komen met de staart tussen de poten.....).

Neemt niet weg dat het wel frappant is dat er ineens na het vertrek van Ron een aantal goede tot zeer goede rijders GRC verlaat en met Ron verder wil voornamelijk omdat hij zich op tech richt en mensen die daar minder goed in zijn wou uitsluiten (lijkt me niet verwonderlijk dat de tegenstand vanuit de leiding van GRC daarop zijn besluit heeft versneld) terwijl GRC altijd heeft voorgenomen alle mensen gelijke kansen te geven op wat voor type banen dan ook.

Onderhand begin ik me steeds meer te ergeren... rood, groen, geel, paars, oranje, noem maar op aan het gezeik binnen de clan en begin ik me ook steeds meer af te vragen waar dit gaat eindigen... en of dit nog op te lossen valt..... of dat er nog een oplossing voor te vinden valt..... geen idee, ik heb het niet meer in de hand, maar ik neem wel straks het heft in eigen hand als het zo door gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://grcclan.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





over - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: over   over - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
over
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gewoon Racen Clan :: Vragen / Questions :: Algemeen geklets-
Ga naar: