Gewoon Racen Clan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Gewoon Racen Clan


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 mijn ideeen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
muamba123

muamba123


Aantal berichten : 327
Leeftijd : 29
Woonplaats : Borne (ov)
Registration date : 29-11-08

mijn ideeen Empty
BerichtOnderwerp: mijn ideeen   mijn ideeen Icon_minitimevr okt 30, 2009 12:34 am

Ik maak nu ff een topic aan omdat op die oude slotje zit (helemaal terecht).
Maar nu wil ik graag niet weer over al die zeurverhalen beginnen en hoop ik dat jullie daar dan niet ook weer over beginnen.
Mijn bedoelingen zijn niet om heel GRC af te zeiken maar ik probeer mee te denken over hoe we het misschien beter zouden kunnen doen.

Want, door alle (boze) reacties in het andere topic zijn de handige reacties een beetje ondergesneeuwd (zo zeg je dat tog? Razz)
Ik had dus het idee om wat taken te verdelen. Nu ook vooral omdat Rosser ook ff wegvalt wat betreft de wars.
Dus dan worden er 1 of 2 mensen gekozen die de wars doen, weer anderen doen het forum, en zo evt. nog meer dingen.
Dan krijg je dus ook geen gezeik dat er te weinig activiteit is of iets anders wat je kan bedenken om over te zeuren.

Ook het idee van Kesp vond ik goed wat betreft de wars. Om en om een tech-war en speed. Iedereen blij denk ik tog?

Nou ben ik denk ik wel klaar Razz
Grats,
Muamba
Terug naar boven Ga naar beneden
http://grcclan.forummotion.com
Jnr

Jnr


Aantal berichten : 121
Registration date : 22-08-08

mijn ideeen Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn ideeen   mijn ideeen Icon_minitimezo nov 01, 2009 9:27 pm

muamba123 schreef:
Ik maak nu ff een topic aan omdat op die oude slotje zit (helemaal terecht).
Maar nu wil ik graag niet weer over al die zeurverhalen beginnen en hoop ik dat jullie daar dan niet ook weer over beginnen.
Mijn bedoelingen zijn niet om heel GRC af te zeiken maar ik probeer mee te denken over hoe we het misschien beter zouden kunnen doen.

Want, door alle (boze) reacties in het andere topic zijn de handige reacties een beetje ondergesneeuwd (zo zeg je dat tog? Razz)
Ik had dus het idee om wat taken te verdelen. Nu ook vooral omdat Rosser ook ff wegvalt wat betreft de wars.
Dus dan worden er 1 of 2 mensen gekozen die de wars doen, weer anderen doen het forum, en zo evt. nog meer dingen.
Dan krijg je dus ook geen gezeik dat er te weinig activiteit is of iets anders wat je kan bedenken om over te zeuren.

Ook het idee van Kesp vond ik goed wat betreft de wars. Om en om een tech-war en speed. Iedereen blij denk ik tog?

Nou ben ik denk ik wel klaar Razz
Grats,
Muamba

goed idee maar jij (en ik ook niet) zijn geen admins en hebben niks te zeggen...
maar ik steun dit idee zeker
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 426
Woonplaats : Grûnn
Registration date : 11-12-07

mijn ideeen Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn ideeen   mijn ideeen Icon_minitimezo nov 01, 2009 10:49 pm

muamba123 schreef:
Ik maak nu ff een topic aan omdat op die oude slotje zit (helemaal terecht).
Maar nu wil ik graag niet weer over al die zeurverhalen beginnen en hoop ik dat jullie daar dan niet ook weer over beginnen.
Mijn bedoelingen zijn niet om heel GRC af te zeiken maar ik probeer mee te denken over hoe we het misschien beter zouden kunnen doen.

Want, door alle (boze) reacties in het andere topic zijn de handige reacties een beetje ondergesneeuwd (zo zeg je dat tog? Razz)
Ik had dus het idee om wat taken te verdelen. Nu ook vooral omdat Rosser ook ff wegvalt wat betreft de wars.
Dus dan worden er 1 of 2 mensen gekozen die de wars doen, weer anderen doen het forum, en zo evt. nog meer dingen.
Dan krijg je dus ook geen gezeik dat er te weinig activiteit is of iets anders wat je kan bedenken om over te zeuren.

Ook het idee van Kesp vond ik goed wat betreft de wars. Om en om een tech-war en speed. Iedereen blij denk ik tog?

Nou ben ik denk ik wel klaar Razz
Grats,
Muamba

Even voor alle duidelijkheid:

De taken zijn al lang en breed verdeeld, AIA en Sheep doen de wars, AIA en ik doen het forum (stelt geen ene f**k voor trouwens), ik doe het KiKa gedeelte waar ik vanaf morgen even met een sneltreinvaart actie in ga zetten, Dour, AIA, Rambi en ik doen servers.... wat wil je verder nog verdelen ? Ik wacht nog steeds op de ledenlijst van GRC die ik van AIA moet krijgen en zodra ik die heb ga ik dat overnemen. Einde verhaal, duidelijkheid genoeg lijkt me ? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://grcclan.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





mijn ideeen Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn ideeen   mijn ideeen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn ideeen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gewoon Racen Clan :: Vragen / Questions :: Algemeen geklets-
Ga naar: