Gewoon Racen Clan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Gewoon Racen Clan


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Eindstand donaties GRC for KiKa 2008

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 426
Woonplaats : Grûnn
Registration date : 11-12-07

Eindstand donaties GRC for KiKa 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Eindstand donaties GRC for KiKa 2008   Eindstand donaties GRC for KiKa 2008 Icon_minitimedi jan 13, 2009 12:44 am

Ik maak er maar de eindstand van, ik zou de boel nog 14 dagen open laten staan na de finale van het tournooi en daar zijn we nu aangekomen. Het eindbedrag dat we voor KiKa hebben binnengehaald in de eerste editie van het GRC for KiKa tournament is:

€ 643,50

Morgen ga ik bezig een cheque in elkaar te puzzelen met de logo's van de diverse clans (stuur me dat logo even op als het kan naar meeuw@grc-tm.com) dan maak ik er wat leuks van (aan de hand van een idee voor een cheque dat ik via de mail heb binnen gekregen) en laat ik het even op A3 formaat afdrukken deze week. Het aanbieden van de cheque wordt nog een karwei.... maar goed dat moet als het tegen zit maar via de post Razz

We hadden ruim door de 700 kunnen gaan trouwens (even refereren aan Rambi in het tussenstanden topicje) als alle toezeggingen waren binnen gekomen, maar laat ik heel eerlijk zijn, voor een eerste keer had ik dit zeker niet verwacht, alle donateurs BEDANKT !!! einde van het jaar komt er weer een actie van GRC en ik hoop (bijna) iedereen dan weer te mogen begroeten.

Dank namens heel GRC,

Meeuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://grcclan.actieforum.com
 
Eindstand donaties GRC for KiKa 2008
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» toernooi voor kika
» Rekeningnummer en tussenstand GRC for KiKa 2009.
» aanmelden voor het toernooi KIKA
» Can someone give me a run-down of events since Dec 2008?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gewoon Racen Clan :: GRC for KiKa 2009 :: Rekeningnummer en tussenstand-
Ga naar: