Gewoon Racen Clan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Gewoon Racen Clan


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Zojuist op de 00K server

Ga naar beneden 
+7
Sheep
ronalpina
Admin2
Zorro.nl
gttc
rambi
dourkilt
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
GRC Chea
Gast




Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Zojuist op de 00K server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimema sep 21, 2009 7:49 pm

Rijd er ene GRC Iceman opeens een nr1 dedi en nr 1 local, ik klik meteen op valideren omdat de tijd technish onhaalbaar was, al helemaal voor iemand net joint en in 1 klap die tijd zet.

Ik klik op valideren en de tijd is dus ongeldig, met alle respect voor GRC heb ik hem geband en meld ik het aan jullie omdat het de naam GRC niet goed zal doen om iemand te hebben die onder jullie tag cheat.

Hier, ik ben zo stom geweest om te bannen voordat ik een printscreen van de mislukte validatie deed dus hier de track: of 03506

En Foto's zodat jullie het zelf kunnen bepalen,

Zojuist op de 00K server 55928494.th

Zojuist op de 00K server 68630048.th


Grtz Zorro.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
zorro
Gast




Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: link van de track   Zojuist op de 00K server Icon_minitimema sep 21, 2009 7:51 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
dourkilt
HoofdAdmin
HoofdAdmin
dourkilt


Aantal berichten : 374
Leeftijd : 56
Woonplaats : beverwijk
Registration date : 11-12-07

Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimema sep 21, 2009 7:53 pm

laat ik het dan maar zeggen "diegene"die jij iceman noemt is TOEVALLIG wel 1 van de leden en dat je hem niet vaak ziet kan kloppen ja of hij is in haarlem druk met muziek of in het oosten des lands bij zijn familie en ik denk dat er nu ook 1 heel erg boos is omdat je zijn rec hebt weg genomen en het is wel 1 van de beste rijders van ons

ennuh nog wat waarom heb jij dus grc voor je naam staan laat ik niet tegen komen op de servers van grc want je krijgt geheid een bl aan je broek
want diegene die dat heben gedaan zullen het ook niet meer doen zal lekker worden ik kom even kijken en zet gelijk bv r602 voor mijn naam dan heb ik dus ook een probleem en hoef me voorlopig ook niet te laten zien op die servers dus ik geef je 1 raad doe het niet meer als je nog gezellig wilt rijden want er zijn een hoop clans die ons en wij hun respecteren en 1 mailtje is genoeg om je het erg zuur te maken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.wanadoo.nl/lyd_ric/
Zorroo
Gast




Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Wat jij wil   Zojuist op de 00K server Icon_minitimema sep 21, 2009 7:58 pm

Als het valideren mislukt dan ben je gewoon aan het cheaten, dus zo simpel is het, hij heeft geluk want zijn cheat rec staat nog, maar ik neem niet de moeite om naar jullie server heen te komen, hier een post te zetten, printscreens online te gooien omdat ik maar loop te gokken.

Iceman heeft bij ons gecheat en als jullie als clan daar niks mee doen is dat aan jullie, ik had meer verwacht van GRC....

Stony heeft het ook gezien dus spreek hem aan als je mij niet geloofd maar kom er niet mee aan dat het niet klopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
he
Gast




Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: wtf   Zojuist op de 00K server Icon_minitimema sep 21, 2009 8:00 pm

hoe kom jij erbij dat ik GRC voor mijn naam heb staan, ik zit bij 00K niet bij GRC weet niet wie jou broodje aap verhalen verkoopt maar ik zou er maar niet te hard naar luisteren, ik zat net in jullie server dus zoek de logs op als je me niet geloofd.

Waarom zou ik dat uberhaubt doen, maakt mij niet uit dat je hem de hand boven het hoofd houd maar kom niet aan met onzin verhalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
kom
Gast




Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: nu naar jullie server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimema sep 21, 2009 8:03 pm

Dit schiet zo ook niet op
Terug naar boven Ga naar beneden
rambi
Admin
Admin
rambi


Aantal berichten : 390
Registration date : 11-12-07

Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zojuist op de 00K server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimema sep 21, 2009 8:08 pm

laat ik mij er ook maar even mee bemoeien

iceman is idd een lid van ons en er kunnen verschillende redenen zijn als er iets niet valideert(dat zijn rec nog staat zegt al genoeg dat het geen cheater is)

gezien de tijden die er verder staan zou het best mogelijk zijn maar dat laat ik in het midden

en je hebt hier op het forum idd grc voor je naam staan

maar iceman is echt geen cheater dat kan ik je wel vertellen
Terug naar boven Ga naar beneden
gttc

gttc


Aantal berichten : 339
Woonplaats : vergeten
Registration date : 06-01-09

Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zojuist op de 00K server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimema sep 21, 2009 8:17 pm

ach kom op zeg.
iemand veranderd ze nickname naar GRCiceman en gaat lkkr cheaten.
zo simpel is het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zorr0o.n
Gast




Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: nog een reactie   Zojuist op de 00K server Icon_minitimema sep 21, 2009 8:31 pm

Mijn forumnaam hier is een foutje, dat was bedoelt als titel van het topic, maar dit is het eerste forum waar ik bij elke post of reactie mijn naam moet invullen, heb niet goed gekeken en begon te typen.

er moest staan bij gebruikersnaam : Zorro.nl
Onderwerk: GRC Cheater in 00K server.

En elke nieuwe reactie moet ik een nieuwe naam gebruiken??

Sorry, maar deze gebruikersnaam is reeds in gebruik.


Vandaar dat de naam ook niet is afgetypt, ik ging ervanuit dat er bedoelt werd dat ik in tm rondrijd met GRC ervoor, maar zag net dat dit werd bedoelt idd.

Zonet zijn AIA en Snicker ofzo? in onze server geweest om te kijken en ook zij betwijfelden de tijd.

Ik heb nooit nagedacht dat het over D E Iceman zou gaan, maar de login was in ieder geval iceman4001.

Ik heb niet de bedoeling gehad GRC zwart te maken, elke dag bannen we cheaters op onze server en nooit neem ik deze moeite.

Die nam ik omdat ik opkijk tegen GRC en zwaar respect heb voor jullie KIKA initiatief.


En de optie dat het iemand anders is houd ik ook open, maar aangezien er GRC voor de naam staat kom ik logischerwijs hier uit Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Zorro.nl




Aantal berichten : 8
Registration date : 21-09-09

Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zojuist op de 00K server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimema sep 21, 2009 8:33 pm

Pff

Altijd handig om eerst in te loggen... affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
dourkilt
HoofdAdmin
HoofdAdmin
dourkilt


Aantal berichten : 374
Leeftijd : 56
Woonplaats : beverwijk
Registration date : 11-12-07

Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimema sep 21, 2009 8:33 pm

het is al opgelost ik heb een tijdje met hem zitten praten en we zijn er uit gekomen en ik maak er verder geen woord meer aan vuil ice kan weer op hun server en ik zal hun niet op onse servers in de weg staan en verder kan ik er ook niks aan doien dat iceman zo hard over de banen "scheurt"alsof het een rechte baan is ik heb hem dus ook verteld dat er een aantal van ons ook bij r602 weg komen waaronder iceman en bij DE klomp is het net nog even strenger als bij ons



greetings dourkilt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.wanadoo.nl/lyd_ric/
whacked
Gast




Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zojuist op de 00K server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimema sep 21, 2009 9:15 pm

aangezien dit nogal uit de hand lijkt te lopen zal ik even wat dingen ophelderen.

Vooraf: voor mij staat de optie altijd open dat deze cheater geen lid van jullie was en een persoon die reed onder een naam, inlog heb ik namelijk zelf niet gechecked. Mocht dit het geval zijn dan is er niets aan de hand en kan jullie Iceman er gewoon op en hebben wij slechts een normale cheater gebanned.

Iceman heeft vanavond op onze server gecheat, je kan hem verdedigen wat je wilt; zijn validatietijd is ongeldig (de manier van tm die 100% klopt aangezien het simpelweg naloopt of alle cp's en finish genomen zouden zijn). De validatie geeft aan dat er nog een lopende rit verwacht word en geen finish.

Citaat :
ennuh nog wat waarom heb jij dus grc voor je naam staan laat ik niet tegen komen op de servers van grc want je krijgt geheid een bl aan je broek
iets minder fel reageren zou prettig zijn om te gang van zaken te versoepelen, het was een fout en is opgehelderd.

Citaat :
iceman is idd een lid van ons en er kunnen verschillende redenen zijn als er iets niet valideert(dat zijn rec nog staat zegt al genoeg dat het geen cheater is)
validatie van tm zelf klopt altijd, dit is de 1e stap om te zien of iemand cheat. En het rec staat nog omdat dat niet in onze aseco is ingesteld dat die automatisch verwijdert worden, als een cheater bij ons een tijd rijd blijft die staan en moet er een prunerec worden uitgevoerd om deze weg te krijgen.

Citaat :
het is al opgelost ik heb een tijdje met hem zitten praten en we zijn er uit gekomen en ik maak er verder geen woord meer aan vuil ice kan weer op hun server
ik weet niet hoe je denkt het te hebben opgelost, maar ice is nog steeds gebanned en zal ook niet meer unbanned worden zoals het eruit ziet aangezien het voor ons duidelijk is dat er gecheat is.

Voor de mensen die het nog niet geloven heb ik tevens de validatietijd geupload, je zult een stilstaande auto ergens midden op het gras tegenkomen.... wat vaker gebeurd als je cheaters valideerd.



Alle respect voor GRC en al zijn leden, maar Iceman heeft gecheat en komt de server niet meer op. Ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen en het probleem met desbetreffend persoon zelf ook op een juiste manier af kunnen handelen.

mvg Whacked
Terug naar boven Ga naar beneden
rambi
Admin
Admin
rambi


Aantal berichten : 390
Registration date : 11-12-07

Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zojuist op de 00K server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimema sep 21, 2009 9:31 pm

we kunnen hier nog een hoop woorden aan vuil maken maar dat zou zonde van de tijd en energie zijn

ik wil jullie in iedergeval toch bedanken dat je de moeite hebt genomen om het hier op het forum te plaatsen

ik begin nu ook een beetje te twijfelen of we het over dezelfde iceman hebben;)

is al eerder genoemd dat iedereen een naam kan gebruiken om mee te rijden en dan zou een ban volkomen terecht zijn

laten we zo afspreken dat jullie gewoon de mensen blijven bannen die niet door jullie validatie heen komen dan is in mijn ogen het probleem echt de wereld uit

ik hoop dat je ons (als clan) nogsteeds met hetzelfde respect behandelt als voor die tijd en als er weer een de grc tag gebruikt schroom niet om het ons te melden

rambi
Terug naar boven Ga naar beneden
Zorro.nl




Aantal berichten : 8
Registration date : 21-09-09

Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zojuist op de 00K server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimema sep 21, 2009 9:33 pm

bedankt voo het begrip, ik heb nog steeds geen problemen met jullie, laten we het op een misverstandje houden Smile

Grtz Zorro
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin2
HoofdAdmin
HoofdAdmin
Admin2


Aantal berichten : 422
Leeftijd : 48
Woonplaats : Bilzen
Registration date : 11-04-08

Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zojuist op de 00K server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimema sep 21, 2009 10:48 pm

Zorro.nl schreef:
bedankt voo het begrip, ik heb nog steeds geen problemen met jullie, laten we het op een misverstandje houden Smile

Grtz Zorro
Dat is ook helemaal niet de bedoeling hoor.Laat dat duidelijk zijn.Ik zal volledig uitzoeken hoe het zit en de nodige Maatregelen nemen.
Grtz
AIA
Terug naar boven Ga naar beneden
dourkilt
HoofdAdmin
HoofdAdmin
dourkilt


Aantal berichten : 374
Leeftijd : 56
Woonplaats : beverwijk
Registration date : 11-12-07

Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimema sep 21, 2009 11:19 pm

we hebben het met zijn 3 (de beheerders van de clan) even onderling gesproken en zijn er uit gekomen de afloop horen jullie nog van ons
we hebben de track uit gebreid bekeken en niks kunnen vinden mss dat wij wat ovber het hoofd hebben gezien maar dat komt goed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.wanadoo.nl/lyd_ric/
ronalpina

ronalpina


Aantal berichten : 91
Registration date : 27-06-09

Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zojuist op de 00K server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimedi sep 22, 2009 12:51 am

heb de baan even bereden,technisch zou t kunnen...maar met een hele dikke "zou " (bijna onmogelijk dus)

tevens lukte de validatie niet,en dat maakt t hele verhaal raar..

al om al,op onze lolserver zou die in de blacklist staan (zit de nwste Xaseco op,met antihack)

grtjes Ron
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheep

Sheep


Aantal berichten : 269
Leeftijd : 30
Woonplaats : Leiden
Registration date : 11-04-08

Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zojuist op de 00K server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimedi sep 22, 2009 10:20 am

naar mijn weten speelt Iceman toch ook niet meer ik heb hem ongeveer een jaar niet gezien als iemand hem een mailtje kan sturen over dit incident kan je het hem vragen want het kan ook zo zijn dat iemand zijn account gehackt heeft(je weet maar nooit). En ik heb ook veel andere icemannen gezien in NL dus die kunnen het ook zijn.

Link naar account van inlognaam iceman4001
Terug naar boven Ga naar beneden
GRC niels

GRC niels


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 28
Woonplaats : Tongeren
Registration date : 22-01-09

Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zojuist op de 00K server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimedi sep 22, 2009 11:20 am

hij is wel terug begonnen sheep over 3weken terug zij hij is opnieuw is begonnen lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
gttc

gttc


Aantal berichten : 339
Woonplaats : vergeten
Registration date : 06-01-09

Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zojuist op de 00K server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimedi sep 22, 2009 2:55 pm

idd niels heeft gelijk. kheb hem ook al een paar x gezien
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheep

Sheep


Aantal berichten : 269
Leeftijd : 30
Woonplaats : Leiden
Registration date : 11-04-08

Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zojuist op de 00K server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimedi sep 22, 2009 4:56 pm

wie zegt dat dat geen hacker is ik heb hem op msn en daar is ook nooit meer op
Terug naar boven Ga naar beneden
Jnr

Jnr


Aantal berichten : 121
Registration date : 22-08-08

Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zojuist op de 00K server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimedi sep 22, 2009 5:24 pm

Sheep schreef:
wie zegt dat dat geen hacker is ik heb hem op msn en daar is ook nooit meer op

^zit wat in^
ik ben niet zon snelle rijder maar heb wel eens met ice en andere goede racers van ons team gereden en ic is gewoon heel snel.
de kans dat het een cheat is is voor mij klein, maar ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
gttc

gttc


Aantal berichten : 339
Woonplaats : vergeten
Registration date : 06-01-09

Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zojuist op de 00K server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimedi sep 22, 2009 6:04 pm

ik kan het ook nog steeds niet geloven.
eerst wist ik het bijna zkr dat hij niet cheat..
maar na die avond begin ik steeds meer te twijfelen confused
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 426
Woonplaats : Grûnn
Registration date : 11-12-07

Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zojuist op de 00K server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimedi sep 22, 2009 7:18 pm

gttc schreef:
ik kan het ook nog steeds niet geloven.
eerst wist ik het bijna zkr dat hij niet cheat..
maar na die avond begin ik steeds meer te twijfelen confused

Nou, laat ik die twijfels wegnemen, Iceman cheat NIET, PUNT. Daar durf ik mijn handen allebei tegelijk voor in het vuur te steken.

De login naam klopt overigens, tenminste zover ik in mijn oude logs heb kunnen terugvinden is de inlognaam iceman4001.

Ice heeft veel mensen in het verleden al veel vaker met de bek vol tanden laten staan door onmogelijk lijkende tijden te rijden, dat was al zo bij R602, en dat is er blijkbaar niet anders op geworden. Zoals Ron al zei is het technisch mogelijk om een dermate snelle tijd te zetten (weliswaar bijna onmogelijk) maar Ice en sommige anderen hebben wel vaker laten zien dat "bijna onmogelijk" niet helemaal onmogelijk is.

Het blijven hameren op een mislukte validatie is leuk, maar geen enkel systeem is helemaal waterdicht, er kan hoe dan ook altijd IETS fout gaan, zeker in het internet gebeuren is dat snel gebeurt (iemand laatste dagen nog drivers gedownload van de Razor game muizen site ? Gefeliciteerd met een trojan, om maar iets te noemen).
Terug naar boven Ga naar beneden
https://grcclan.actieforum.com
ronalpina

ronalpina


Aantal berichten : 91
Registration date : 27-06-09

Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zojuist op de 00K server   Zojuist op de 00K server Icon_minitimedi sep 22, 2009 7:44 pm

helemaal mee eens Meeuw

het blijft een Lolserver,(heb zelf een 3 jaar lang gehost Fixlol) en soms vind iemand een cut of truc waar de ander nooit op was gekomen..

heb ook van meedere personen gehoord dat Iceman oowning goed is ( is door veschillende topclans gevraagd)

nogmaals de baan gereden...en ik ben zo benieuwd wat de truc/cut is wat de hele OOK clan aan t denken zet...looool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zojuist op de 00K server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zojuist op de 00K server   Zojuist op de 00K server Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zojuist op de 00K server
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Speed fun server
» waar is jullie server?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gewoon Racen Clan :: Vragen / Questions :: Stel hier al je vragen / Ask your questions here-
Ga naar: