Gewoon Racen Clan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Gewoon Racen Clan


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Speed fun server

Ga naar beneden 
+6
Sheep
gttc
dourkilt
Admin
rambi
SisterX
10 plaatsers
AuteurBericht
SisterX

SisterX


Aantal berichten : 117
Leeftijd : 48
Woonplaats : Nuenen
Registration date : 25-12-07

Speed fun server Empty
BerichtOnderwerp: Speed fun server   Speed fun server Icon_minitimevr okt 16, 2009 10:20 pm

De banen op deze server zijn Heerlijk
Ook voor wars/matches.
EN rounds servers!!

En niet zoals klompbanen, waar het vaak van 1 of 2 bochten afhangt(sry Klomp)
IS saai !!

Ik wil punten kunnen pakken.

Ik wil geen banen (eigenlijk ook niet met matches) waar je na 1 kantje raken onmogelijk kan finishen.
Die banen die Exlid RON voorstelde waren afgrijselijk.

Kortom kom met zijn allen gewoon gezellig met Rambi en Sis rijden in Speed fun.

(als je KLOMPbanen leuk vindt , is speedfun wel wat voor je)
Queue systeem is prima, (bijna altijd high-rankers in de server)
Geduld is een schone zaak...

Ik zou het gewoon leuk vinden om met meerdere clanmembers tegelijk in speedfunserver te rijden !!

komt onze high rank server online, hoop ik dat er toch ook speedfun banen (ofzoiets tussen zitten.
Anders ben ik er helaas waarschijnlijk weinig te vinden. SORRY.

beetje vaag verhaal, KREDDUH MET ALCOHOL IN WEEKEND..

DUS rambi..., gewoon lekker blijven rijden in speedfun plz..
Zal er vanaaf laat ,HEEL laat nog werl zijn.. en morgen en zondag uiteraard...

SIS OUT..

ps.. LEKKER POOLEN NU... GONNA GET MY ASS KICKED , PROBABLY... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
rambi
Admin
Admin
rambi


Aantal berichten : 390
Registration date : 11-12-07

Speed fun server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speed fun server   Speed fun server Icon_minitimevr okt 16, 2009 11:37 pm

klopt sis

alleen als mensen liever bij klomp rijden dan niet veranderen

ieder heeft z'n eigen voorkeur Wink

en zit ook met smart te wachten dat onze eigen high rankt server die banen heeft bounce

het is natuurlijk wel de bedoeling dat we ook vaak in onze eigen servers rijden (waarvoor hebben we ze anders)



enbij deze toch nog even een compliment naar onze mensen die een server hosten

dat mag ook wel eens gezegt worden cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 426
Woonplaats : Grûnn
Registration date : 11-12-07

Speed fun server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speed fun server   Speed fun server Icon_minitimevr okt 16, 2009 11:38 pm

SisterX schreef:
De banen op deze server zijn Heerlijk
Ook voor wars/matches.
EN rounds servers!!

En niet zoals klompbanen, waar het vaak van 1 of 2 bochten afhangt(sry Klomp)
IS saai !!

Ik wil punten kunnen pakken.

Ik wil geen banen (eigenlijk ook niet met matches) waar je na 1 kantje raken onmogelijk kan finishen.
Die banen die Exlid RON voorstelde waren afgrijselijk.

Kortom kom met zijn allen gewoon gezellig met Rambi en Sis rijden in Speed fun.

(als je KLOMPbanen leuk vindt , is speedfun wel wat voor je)
Queue systeem is prima, (bijna altijd high-rankers in de server)
Geduld is een schone zaak...

Ik zou het gewoon leuk vinden om met meerdere clanmembers tegelijk in speedfunserver te rijden !!

komt onze high rank server online, hoop ik dat er toch ook speedfun banen (ofzoiets tussen zitten.
Anders ben ik er helaas waarschijnlijk weinig te vinden. SORRY.

beetje vaag verhaal, KREDDUH MET ALCOHOL IN WEEKEND..

DUS rambi..., gewoon lekker blijven rijden in speedfun plz..
Zal er vanaaf laat ,HEEL laat nog werl zijn.. en morgen en zondag uiteraard...

SIS OUT..

ps.. LEKKER POOLEN NU... GONNA GET MY ASS KICKED , PROBABLY... lol!

Speed Fun is idd leuke server, ik kan alleen geen favorieten meer toevoegen en verwijderen van favo-servers lijkt ook niet te werken... en ik moet vaak te lang zoeken en alle Speed Fun servers zitten dan al vol.... Wachten ? geen probleem, maar na 30 mins wachten geef ik er wel de brui aan eigenlijk.... ik kom online om te racen, niet om te wachten op een plekkie in een server Wink Maar ik zal eens wat meer tijd steken in het zoeken naar desbetreffende servers Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://grcclan.actieforum.com
dourkilt
HoofdAdmin
HoofdAdmin
dourkilt


Aantal berichten : 374
Leeftijd : 56
Woonplaats : beverwijk
Registration date : 11-12-07

Speed fun server Empty
BerichtOnderwerp: speed fun server   Speed fun server Icon_minitimeza okt 17, 2009 10:05 am

ik ben er wel eens geweest maar zijn niet mijn tracks full speed ik zal er dan nog wel komen maar reken niet op een top 3 prestatie van mij eerder een laatste of 1 na laatste
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.wanadoo.nl/lyd_ric/
gttc

gttc


Aantal berichten : 339
Woonplaats : vergeten
Registration date : 06-01-09

Speed fun server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speed fun server   Speed fun server Icon_minitimeza okt 17, 2009 10:45 am

ik was vaak op speed-fun. maar op de server van klomp vind ik het veel gezelliger dan op speed-fun.
dus voor mij blijft het klompie. zal wel af en toe langs komen als ik 80k heb Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
rambi
Admin
Admin
rambi


Aantal berichten : 390
Registration date : 11-12-07

Speed fun server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speed fun server   Speed fun server Icon_minitimeza okt 17, 2009 11:05 am

70 k Wink

maar mensen het is niet verplicht of zo

blijf lekker rijden waar je je prettig voelt en of dat nou bij klomp is of speed-fun of weetikveelwaar

en we hebben natuurlijk onze eigen servers ook nog Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheep

Sheep


Aantal berichten : 269
Leeftijd : 30
Woonplaats : Leiden
Registration date : 11-04-08

Speed fun server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speed fun server   Speed fun server Icon_minitimeza okt 17, 2009 11:16 am

het was toch ook zo als je de laatste 2 bent dat je er dan uitgegooid word of is dat niet meer?

En Sis dit zijn zeker leuke tracks om te rijden. Die track die Ron voorstelde zijn tech tracks (die een aantal leden al goed onder de knie hebben) en deze tracks zal je toch moeten leren rijden want als je wars tegen wat betere clans gaat organiseren zal je toch deze tracks moeten gaan rijden want als je dan met een track van speed en fun aankomt dan zullen ze je volgens mij gaan uitlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
gttc

gttc


Aantal berichten : 339
Woonplaats : vergeten
Registration date : 06-01-09

Speed fun server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speed fun server   Speed fun server Icon_minitimeza okt 17, 2009 11:36 am

rambi schreef:
70 k Wink

maar mensen het is niet verplicht of zo

blijf lekker rijden waar je je prettig voelt en of dat nou bij klomp is of speed-fun of weetikveelwaar

en we hebben natuurlijk onze eigen servers ook nog Wink

wist ik al rambi:) ik kom pas met 80k omdat ik anders geen punte meer kan scoren op sidewinder
Terug naar boven Ga naar beneden
arrowroot




Aantal berichten : 98
Registration date : 18-01-09

Speed fun server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speed fun server   Speed fun server Icon_minitimeza okt 17, 2009 12:18 pm

Sheep schreef:
het was toch ook zo als je de laatste 2 bent dat je er dan uitgegooid word of is dat niet meer?

En Sis dit zijn zeker leuke tracks om te rijden. Die track die Ron voorstelde zijn tech tracks (die een aantal leden al goed onder de knie hebben) en deze tracks zal je toch moeten leren rijden want als je wars tegen wat betere clans gaat organiseren zal je toch deze tracks moeten gaan rijden want als je dan met een track van speed en fun aankomt dan zullen ze je volgens mij gaan uitlachen.
True, onder andere ik hou heel veel van Tech, de banen van Ron liggen mij heel goed, lekker hard scheuren, maar wel met de juiste lijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kesp




Aantal berichten : 8
Registration date : 27-09-09

Speed fun server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speed fun server   Speed fun server Icon_minitimeza okt 17, 2009 1:08 pm

Ik weet niet welke banen Ron precies had voorgesteld, maar ik hoop zeker dat we in wars een beetje techbanen rijden... Anders is er toch wat weinig uitdaging hè. Kan me niet voorstellen dat het afgrijselijke banen waren, en dat is sowieso persoonlijk natuurlijk. Vind speed&fun vooral leuk vanwege rounds en leuke ranks, maar qua banen heb ik liever iets meer bochtjes en minder walls&loops Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin2
HoofdAdmin
HoofdAdmin
Admin2


Aantal berichten : 422
Leeftijd : 48
Woonplaats : Bilzen
Registration date : 11-04-08

Speed fun server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speed fun server   Speed fun server Icon_minitimeza okt 17, 2009 2:21 pm

Gasten op mijn server 60-90 k staan de banen van Felix(Speedfun banen).Dus gassen nu maar
lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
SisterX

SisterX


Aantal berichten : 117
Leeftijd : 48
Woonplaats : Nuenen
Registration date : 25-12-07

Speed fun server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speed fun server   Speed fun server Icon_minitimezo okt 18, 2009 3:30 pm

hEB DE SERVER GEZIEN... nice

NU NOG WA RIJDERS... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
arrowroot




Aantal berichten : 98
Registration date : 18-01-09

Speed fun server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speed fun server   Speed fun server Icon_minitimezo okt 18, 2009 5:59 pm

Kesp schreef:
Ik weet niet welke banen Ron precies had voorgesteld, maar ik hoop zeker dat we in wars een beetje techbanen rijden... Anders is er toch wat weinig uitdaging hè. Kan me niet voorstellen dat het afgrijselijke banen waren, en dat is sowieso persoonlijk natuurlijk. Vind speed&fun vooral leuk vanwege rounds en leuke ranks, maar qua banen heb ik liever iets meer bochtjes en minder walls&loops Wink
Voornamelijk White, Black banen, een serie.. Daarnaast ook veel Monster banen..
Terug naar boven Ga naar beneden
GRC leon21

GRC leon21


Aantal berichten : 367
Leeftijd : 29
Woonplaats : wijk aan zee
Registration date : 15-11-08

Speed fun server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speed fun server   Speed fun server Icon_minitimedi okt 20, 2009 11:46 pm

heel nice

ook de server van SPeed Fun is een goede server was er best wel veel te vinden totdat
die #$%@#$%^&*(%$%^& NAdeo 3200 van mijn acc af haalde

maar ga gewoon lekker trainen op de GRC server Very Happy

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRr


p.s. handig he zon pc die scheld woorden omzet in synbolen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://maffiagame1.hyves.nl/?ref=sr&pageid=BZ8NH8RVGXKWK4CG
Gesponsorde inhoud





Speed fun server Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speed fun server   Speed fun server Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Speed fun server
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zojuist op de 00K server
» waar is jullie server?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gewoon Racen Clan :: Vragen / Questions :: Stel hier al je vragen / Ask your questions here-
Ga naar: