Gewoon Racen Clan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Gewoon Racen Clan


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.

Ga naar beneden 
+19
Sheep
Brainzzz
FiXDaRevenge
FSRPingan
T!C T@C ToC
Admin2
SisterX
gttc
FunnyMan
ronalpina
Bagi
rambi
fastfwd
weerwolf
muamba123
Pearljamfixed
ivo
dourkilt
Admin
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
weerwolf

weerwolf


Aantal berichten : 14
Registration date : 18-12-08

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimema dec 28, 2009 4:47 am

Iemand gezien wat er gebeurt is? .... affraid
Serieus, ondanks de enorme billekoek heel leuke en sportieve
wedstrijd. Toch van genoten. Bedankt DE en bedankt
LYNX members voor de deelname en donaties.
Terug naar boven Ga naar beneden
T!C T@C ToC

T!C T@C ToC


Aantal berichten : 125
Leeftijd : 29
Woonplaats : Delfzijl
Registration date : 02-06-09

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimema dec 28, 2009 3:22 pm

daar gaat het bij dit toernooi ook om dacht ik de plezier & een leuke donatie aan KIKA.


suc6 vanavond allemaal
Terug naar boven Ga naar beneden
http://grunn-powerz.hyves.nl/
FSRPingan




Aantal berichten : 1
Registration date : 28-12-08

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimema dec 28, 2009 4:15 pm

ronalpina schreef:
krijgen niemand te pakken van FSR...hebben met meerdere mensen vanalles gedaan..maar geen reactie

dus GRC = vrijgeloot
FSR moeilijk te bereiken?

We hebben al jaren dezelfde site: www.tm-racing.nl met een prima overzichtelijk forum. Daar hebben jullie ons trouwens ook overgehaald om mee te doen... Dit is trouwens de eerste hit in google als je "FSR Trackmania" invult...

Beetje jammer dat het zo moet lopen...
Terug naar boven Ga naar beneden
SisterX

SisterX


Aantal berichten : 117
Leeftijd : 48
Woonplaats : Nuenen
Registration date : 25-12-07

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimema dec 28, 2009 4:34 pm

is idd jammer dat het zo gelopen is...

volgend jaar weer FSR... Sad

GRC-ers HALF 8 SERVER 2 !!!

sorry admins, sorry FIX: van dat banen wisselen wist ik niet.
MIJN EXCUSES !!!

I will be ready tonight... (probably for an asskicking), BUT WE ARE GONNA TRY !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bagi

Bagi


Aantal berichten : 125
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk
Registration date : 09-12-09

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimema dec 28, 2009 5:20 pm

@ sister
Tot vanaaf Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dj-jasper.webs.com
FiXDaRevenge




Aantal berichten : 12
Registration date : 16-12-09

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimema dec 28, 2009 5:42 pm

SisterX schreef:
is idd jammer dat het zo gelopen is...

volgend jaar weer FSR... Sad

GRC-ers HALF 8 SERVER 2 !!!

sorry admins, sorry FIX: van dat banen wisselen wist ik niet.
MIJN EXCUSES !!!

I will be ready tonight... (probably for an asskicking), BUT WE ARE GONNA TRY !!!

Np Uncle, GRC nog succes met het trainen van de banen en tot vanavond!

Grtz FiX/DaRevenge
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin2
HoofdAdmin
HoofdAdmin
Admin2


Aantal berichten : 422
Leeftijd : 48
Woonplaats : Bilzen
Registration date : 11-04-08

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimema dec 28, 2009 10:50 pm

Dus morgen de halve Finale.

DS-FIX op server 2 om 19u00
UTM-CAF op server1 om 20u30

Verdere info volgt.
Dus vanaf de halve Finale zijn er een paar aanpassingen en dat zijn dat er PASW zijn zowel ingame als spec! pw:kika


Laatst aangepast door Admin2 op di dec 29, 2009 1:11 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
dourkilt
HoofdAdmin
HoofdAdmin
dourkilt


Aantal berichten : 374
Leeftijd : 56
Woonplaats : beverwijk
Registration date : 11-12-07

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: uitleg   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 29, 2009 12:19 am

voor CAF gaat Jecka eruit
en gaat OWN Opdal Forever 1 pearce ERIN

op UTM zit ik nog te wachten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.wanadoo.nl/lyd_ric/
fastfwd




Aantal berichten : 10
Registration date : 28-01-09

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 29, 2009 12:43 am

dourkilt schreef:
op UTM zit ik nog te wachten

Staan inmiddels in het tracks-topic. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin2
HoofdAdmin
HoofdAdmin
Admin2


Aantal berichten : 422
Leeftijd : 48
Woonplaats : Bilzen
Registration date : 11-04-08

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 29, 2009 12:58 am

Bij deze wil ik alle Clans die gereden hebben bedanken voor de Leuke Fairplay van de Wars.En de steun naar KIKA toe om niet te vergeten he.

Groeten,
De Admins en Leden van GRC
Terug naar boven Ga naar beneden
fastfwd




Aantal berichten : 10
Registration date : 28-01-09

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 29, 2009 1:18 am

We hebben vanavond tegen DE besloten het aantal "bankzitters" te minimaliseren en het aantal spelers aan te passen aan de clan die met de minste spelers kwam opdagen. Het was vanavond dus 7 tegen 7 bij ons.

Gezien wij geen fan zijn van dat gewissel vraag ik bij deze of de leden van CaF morgen bereid zijn het aantal spelers aan te passen aan de kleinste clan. Indien ze dat niet bevalt kunnen we de 5 vs. 5 regel handhaven, maar het meeste plezier is op de baan, dus wat ons betreft, hoe meer mensen kunnen deelnemen, hoe beter.

Ik wacht de respons af. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
ronalpina

ronalpina


Aantal berichten : 91
Registration date : 27-06-09

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 29, 2009 1:22 am

omdat het tijdstip rot uitvalt voor ons..helaas

5 man zal al zwaar worden voor ons..

willen jullie ook niet liever 21:00u ipv 19:00u ?
Terug naar boven Ga naar beneden
fastfwd




Aantal berichten : 10
Registration date : 28-01-09

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 29, 2009 1:24 am

ronalpina schreef:
omdat het tijdstip rot uitvalt voor ons..helaas

5 man zal al zwaar worden voor ons..

willen jullie ook niet liever 21:00u ipv 19:00u ?

Is al verzet naar 20:00, ik wil er nog wel 20:30 van maken als dat je echt beter uitkomt.
Terug naar boven Ga naar beneden
ronalpina

ronalpina


Aantal berichten : 91
Registration date : 27-06-09

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 29, 2009 1:25 am

20:30u =deal

dan zal 5 spelers wel lukken

thx Ron
Terug naar boven Ga naar beneden
dourkilt
HoofdAdmin
HoofdAdmin
dourkilt


Aantal berichten : 374
Leeftijd : 56
Woonplaats : beverwijk
Registration date : 11-12-07

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: uitleg   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 29, 2009 11:02 am

oke dan word de wedstrijd verschoven van 19.00 uur naar 20.30 en het aantal spelers blijft dus gelijk zoals we had voor gesteld dus 5 -5
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.wanadoo.nl/lyd_ric/
CaF`Rj
Gast




De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 29, 2009 1:26 pm

De servers zijn klaar. Ik heb alle andere banen eruit gehaald. Dus alleen de banen van de desbetreffende match die gespeeld wordt staat in de server. In server 1 staan de banen van utm-caf en in server 2 fix-ds. Succes allemaal vanavond
Terug naar boven Ga naar beneden
rambi
Admin
Admin
rambi


Aantal berichten : 390
Registration date : 11-12-07

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 29, 2009 3:45 pm

ron als je mensen tekort komt geef dan even een gil

kijk ik of ik wat regelen kan
Terug naar boven Ga naar beneden
DS#Tris
Gast




De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 29, 2009 11:16 pm

Klopt het wel dat utm of caf in de finale komt?
Zoals het er nu naar uitziet komt caf in de finale(het staat nu 11-10)
En dit terwijl DS 2 matches heeft gewonnen en laat ik er van uitgaan CAF ook.
Maar DS heeft weer van CAF gewonnen.
Volgens mij klopt er iets niet aan de indeling van de matches.
In ieder geval bedankt voor het toernooi, wat ik toch wel met plezier heb gereden.
Fix gefeliciteerd met de match.
Terug naar boven Ga naar beneden
dourkilt
HoofdAdmin
HoofdAdmin
dourkilt


Aantal berichten : 374
Leeftijd : 56
Woonplaats : beverwijk
Registration date : 11-12-07

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: uitleg   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 29, 2009 11:31 pm

we hebben de finale kandidaten nu en dat zijn geworden FIX tegen CAF die spelen om 20.00 uur op server 1
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.wanadoo.nl/lyd_ric/
FiXDaRevenge




Aantal berichten : 12
Registration date : 16-12-09

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 30, 2009 1:47 am

Namens heel FiX feliciteren wij het CaF team met hun eerste plaats in het KiKa Toernooi.
Wij vinden het een schande dat dit soort tracks op dit toernooi worden toegelaten (een toernooi waarbij het op de eerste plek om het goede doel gaat).
Als er een track word gekozen die voor een gemiddelde rijder gewoon niet in één dag de trainen is, is het jammer maar helaas maar dan rijden wij dus gewoon niet.

We hebben netjes gevraagd of ze een andere baan ervoor in de plaats wilden zetten, hier ging CaF helaas niet in mee. Ons besluit staat dus vast, we stoppen.

Nogmaals gefeliciteerd CaF met jullie grandioze 'overwinning'. GRC en alle andere deelnemende clans, bedankt voor het fijne toernooi. De donatie van FiX zal zo spoedig mogelijk naar AIA worden overgemaakt.

Grtz, FiX
Terug naar boven Ga naar beneden
Brainzzz

Brainzzz


Aantal berichten : 4
Registration date : 19-11-08

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 30, 2009 2:06 am

Wil toch ff reageren.

Dit toernooi gaat nergens over, maar heeft toch een doel.
En we weten allemaal wat dat is.

Dus hou aub op over het gezeik van de trackkeuzes.

Ik moest ook remmen en slippen en sturen... da ken ik nie... en wil het nie kennen (kunnen).
(links + rechts en plakbandje op vooruit is toch zat bij dit spel)

Bij deze wil ik ook de organisatie bedanken.
Ideeën zijn leuk maar ook hier kan weer een les van worden geleerd... but still GJ

xxx (behalve aan ron)

houdoe

Brainzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheep

Sheep


Aantal berichten : 269
Leeftijd : 30
Woonplaats : Leiden
Registration date : 11-04-08

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 30, 2009 11:36 am

hebben jullie van fix überhaupt wel naar de track gekeken?

Het is een baan van 50 - 60 seconden die egt zo te leren is.

Als ik sarah of amanda nam had ik en en mijn team er soms 30 - 60 minuten voor nodig om hem 1 keer te finishen.
Dat is bij de mini rpg baan zeker niet zo die heb je serieus zo geleerd.

ik wil jullie ook nog helpen door hier een tutorial van de baan hier te plaatsen want nogmaals dit is egt geen moeilijke baan!

En inderdaad wat Brainzzz hierboven zegt het gaat om het goede doel. en mini rpg is echt niet moeilijk om te trainen die heb je zo gereden, daardoor zou de finale juist nog leuk kunnen worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
gttc

gttc


Aantal berichten : 339
Woonplaats : vergeten
Registration date : 06-01-09

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 30, 2009 1:00 pm

Ik vind het belachelijk

het gaat om de goede doel
en niet om wie wint.

voor hetzelfde geld zouden wij ook niet meedoen met tech.
tja dat kunnen we niet. toch deed GRC dat en we verloren!
en dat met 30-0/

En dan loopt FIX te zeuren omdat ze 1 baan niet goed kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tris
Gast




De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 30, 2009 1:00 pm

Kom op zeg, we hebben allemaal tracks moeten leren binnen één dag die ons niet liggen.
Ik vind dit wel een beetje laf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cagaita




Aantal berichten : 2
Registration date : 30-12-09

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 30, 2009 1:02 pm

*zucht*


FiX, ik vind dit uiterst teleurstellend van jullie, ik had dit absoluut niet verwacht van een gerespecteerde clan.
Jullie vergeten trouwens dat de enige persoon in onze clan die RPG's rijd Sheep is, ik heb de baan gezien, ik vind hem absoluut niet boeiend, zou niet mijn keus zijn maar ik rij hem toch, who cares?

Als jullie blijven zeuren van, we rijden geen RPG. Mogen wij dan zeuren, wij rijden geen FS?

Misschien dat ik Bart zover krijg voor baan change, verwacht een baan die jullie niet kunnen leren in 1 dag en wij al kunnen dromen.
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten!


Greetz van een uiters teleurgestelde Cagaita
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gewoon Racen Clan :: GRC for KiKa 2009 :: De wedstrijden-
Ga naar: