Gewoon Racen Clan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Gewoon Racen Clan


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.

Ga naar beneden 
+19
Sheep
Brainzzz
FiXDaRevenge
FSRPingan
T!C T@C ToC
Admin2
SisterX
gttc
FunnyMan
ronalpina
Bagi
rambi
fastfwd
weerwolf
muamba123
Pearljamfixed
ivo
dourkilt
Admin
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
DS#Malta
Gast




De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 30, 2009 2:52 pm

Een beetje laf. Dit is uitermate zielig. Kom op zeg iedereen rijd banen die ze niet leuk vinden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Yarisken
Gast




De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 30, 2009 3:42 pm

heb de baan ook even gereden maarja....

Hebben jullie de track al gezien?

Misschien zwak maar het moet ook leuk blijven en dit is puur pesten....

Maar deze baan is puur pesten... En makkelijk te doen in Rounds zonder respawn..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin2
HoofdAdmin
HoofdAdmin
Admin2


Aantal berichten : 422
Leeftijd : 48
Woonplaats : Bilzen
Registration date : 11-04-08

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 30, 2009 6:06 pm

Hoi,

Wat lees ik hier allemaal na een nacht en dag Zwaar werken.... Ik heb veel respect voor FIX maar wrm jullie nu voor deze éne baan jullie Finale Cancelen vind ik overdreven hoor met het kwaliteit aan rijders dat jullie hebben hoor.Vergeet de 30 - 0 niet tegen GRC er waren ook banen tussen die ons helemaal niet lagen hoor maar hebben toch ons best gedaan ofniet? Ik hoop op snelle respons van jullie anders moet ik zowiezo CAF als winnaar zetten hoor ondanks dat ik liever een gewone finale had gezien.
En jullie kennen de regels en iedereen was ermee akkord dat iedereen vrij was in ze banenKeuze.
Dus ik hoop op reactie voor 17u00 anders is het over voor mij hoor wat ik jammer zou vinden.
Vriendelijke groeten,
AIA
Terug naar boven Ga naar beneden
DS#Malta
Gast




De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 30, 2009 6:08 pm

Dus dan zijn er nog 5 leuke banen over..
Terug naar boven Ga naar beneden
DS#Flow
Gast




De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 30, 2009 6:14 pm

Als FiX de finale niet wilt rijden, zou het dan leuk zijn als DS# de finale rijdt? Wij hebben verloren van FiX de halve finale en als FiX terugtrekt dan zouden wij op zich wel door kunnen naar de finale toch? Ik heb het overlegt met onze admins en wij kunnen wel 5 rijders beschikbaar krijgen voor vanavond Wink De baan hebben wij gezien en het lijkt ons geen probleem om die baan te rijden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
muamba123

muamba123


Aantal berichten : 327
Leeftijd : 29
Woonplaats : Borne (ov)
Registration date : 29-11-08

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 30, 2009 6:33 pm

Ik vind het ook pure onzin. wij hebben met 30-0 verloren van jullie (fix).
en wij zeuren ook niet dat we een baan niet leuk vinden.

@DS#Flow
Laten we eerst de reactie van Fix afwachten...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://grcclan.forummotion.com
ronalpina

ronalpina


Aantal berichten : 91
Registration date : 27-06-09

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: vanaaf   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 30, 2009 7:07 pm

Jammer de beslissing van Fix maar ok (ik moet Sara nog steeds finnen btw)

Hierbij nodig iedereen uit om vanavond tegen ons te rijden..dan rijden we de finale maar samen..

Dus tot vanaaf


Ron

War server 1 20:00u

btw pasword =kika

dus het word 5 van Caf tegen ???
Terug naar boven Ga naar beneden
FiXDaRevenge




Aantal berichten : 12
Registration date : 16-12-09

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 30, 2009 7:17 pm

Ik heb gewacht met een reactie in dit forum tot ik een PM naar AIA heb gestuurd.

FiX trekt zich volledig terug uit het toernooi vanwege de door CaF gekozen wisselbaan. De mensen die hier na mijn post van gisteravond hebben gereageerd raad ik aan de baan 'even' te gaan rijden, voordat ze hun oordeel vellen, verder ga ik hier niet op in.

Aangezien DS behalve gisteravond alles heeft gewonnen en CaF al een herkansing heeft gekregen na de kwartfinales, bied ik namens FiX en mijzelf DS een herkansing aan tegen CaF in de finale vanavond om 20:00 uur.

Grtz, FiX/DaRevenge
Terug naar boven Ga naar beneden
DS#Tris
Gast




De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 30, 2009 7:25 pm

Wij van DS nemen deze finaleplaats aan.
Dan is nu het woord aan één van de admins denk ik?
FIX bedankt!Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin2
HoofdAdmin
HoofdAdmin
Admin2


Aantal berichten : 422
Leeftijd : 48
Woonplaats : Bilzen
Registration date : 11-04-08

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 30, 2009 7:57 pm

DS#Tris schreef:
Wij van DS nemen deze finaleplaats aan.
Dan is nu het woord aan één van de admins denk ik?
FIX bedankt!Smile

Sorry DS maar dat kunnen we niet maken ten opzichte van UTM dan ook he.Ook al is CAF via de herkansing erin gekomen ze reden de Finale en als we dan daar ook nog eens herkansingen uitdelen waar gaan we dan heen .
Dus bij deze door de terug trekking van FIX heeft CAF het KIKA Toernooi op hun naam geschreven en wil ik bij deze alle CLANS die mee gereden en gedoneert hebben names KIKA en GRC van harte bedanken voor hun mooie Bijdrage en Fairplay aan dit Toernooi.

Vriendelijke Groeten,

De Admins
Terug naar boven Ga naar beneden
ronalpina

ronalpina


Aantal berichten : 91
Registration date : 27-06-09

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 30, 2009 8:06 pm

ps.. DE EXTRA prijs gaat vanavond eruit

1 jaar Monster Energy zuipen (waarde 600 euro) 18 trays halve liters persoonlijk bezorgd door mij ,smaak naar keuze! ( je mag ook afhalen) let op 216 kg

deze prijs gaat naar de persoon die de meeste dedirecs sloopt vanavond op de Finalebanen van FiX en Caf

nogmaals iedereen is welkom die in het Kika tournooi heeft meegereden

Indien er geen of te weinig recs gesloopt worden zal een man of the match gekozen worden (door de GRC Admins)

succes vanavond
Terug naar boven Ga naar beneden
DS#Tris
Gast




De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 30, 2009 8:06 pm

Oke, is goed.
Gefeliciteerd CAF!
Bedankt iedereen voor het toernooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
muamba123

muamba123


Aantal berichten : 327
Leeftijd : 29
Woonplaats : Borne (ov)
Registration date : 29-11-08

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 30, 2009 8:57 pm

ik kom vast ook nog wel ff kijken Very Happy

Ook ik wil iedereen bedanken voor het tog wel geslaagde toernooi! cheers
Dat het zo afloopt is jammer, maarja niks aan te doen.

In het speciaal wil ik bedanken, Ron, voor het leveren van 2 goede servers!!! cheers
En natuurlijk de organisatie van het toernooi.

Dus iedereen bedankt!!!
Hopelijk komt er een mooi bedrag uit voor Kika.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://grcclan.forummotion.com
fixlies
Gast




De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 30, 2009 9:56 pm

ik vind het heel erg jammer dat het zo gelopen is het leek me erg leuk om de finale tegen caf te rijden maar de manier hoe het gisteren gegaan is was voor ons het top punt en dan spreek ik namens mij kattukk,anna ,en pearljam. wij zouden gaan rijden en wij hebben de beslissing genomen om er mee te stoppen en we vinden het heus niet erg om moeilijke banen te rijden of om te verliezen maar voor ons was dit puur treiteren en ik weet dat het voor een goed doel is en dat we niet moeten zeuren maar dit heeft ons persoonlijk geraakt
mvg fixlies
Terug naar boven Ga naar beneden
arrowroot




Aantal berichten : 98
Registration date : 18-01-09

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 30, 2009 10:25 pm

Jammer dat FIX zich terugtrekt..

Ron toch bedankt voor het aanbieden van de servers, het is allemaal goed gelopen, leuke prijs bied je ook aan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin2
HoofdAdmin
HoofdAdmin
Admin2


Aantal berichten : 422
Leeftijd : 48
Woonplaats : Bilzen
Registration date : 11-04-08

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 30, 2009 11:09 pm

ronalpina schreef:
ps.. DE EXTRA prijs gaat vanavond eruit

1 jaar Monster Energy zuipen (waarde 600 euro) 18 trays halve liters persoonlijk bezorgd door mij ,smaak naar keuze! ( je mag ook afhalen) let op 216 kg

deze prijs gaat naar de persoon die de meeste dedirecs sloopt vanavond op de Finalebanen van FiX en Caf

nogmaals iedereen is welkom die in het Kika tournooi heeft meegereden

Indien er geen of te weinig recs gesloopt worden zal een man of the match gekozen worden (door de GRC Admins)

succes vanavond

Dus wij de admins hebben Beslist om de Prijs toe te kennen aan de meeste volwaarde rijder volgens ons en die kerel heeft 3 mooie top 3 dedi's gereden en de Prijs gaat naar:CAF BREGT.


Je prijs zal persoonlijk door iemand van GRC en een verantwoordelijke van Monsterenergy bij je thuis gelevert worden..

Groeten,
De Admins en Sponsors
Terug naar boven Ga naar beneden
Cagaita




Aantal berichten : 2
Registration date : 30-12-09

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 30, 2009 11:26 pm

Zuipse Bregtje
Terug naar boven Ga naar beneden
CaF`Rj
Gast




De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 30, 2009 11:30 pm

proficiat bregt Very Happy . Je hebt het verdiend Razz .
Terug naar boven Ga naar beneden
ronalpina

ronalpina


Aantal berichten : 91
Registration date : 27-06-09

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 31, 2009 12:00 am

beste Lies..jammer dat je er zo over denkt

iedere member van Caf heeft zijn baan kunnen inbrengen.. en treiteren doen wij niet aan

betreur t dat jullie in een tournooi,waar het nergens om gaat (buiten KIKA)zo moeilijk doen over een ubersimpele RPG baan van 50 sec

neemt niet weg dat ik het een leuk tournooi vond,en hier wil ik ook iedereen voor bedanken voor zijn inzet en drivingskills

KIKA +10

Ron



fixlies schreef:
ik vind het heel erg jammer dat het zo gelopen is het leek me erg leuk om de finale tegen caf te rijden maar de manier hoe het gisteren gegaan is was voor ons het top punt en dan spreek ik namens mij kattukk,anna ,en pearljam. wij zouden gaan rijden en wij hebben de beslissing genomen om er mee te stoppen en we vinden het heus niet erg om moeilijke banen te rijden of om te verliezen maar voor ons was dit puur treiteren en ik weet dat het voor een goed doel is en dat we niet moeten zeuren maar dit heeft ons persoonlijk geraakt
mvg fixlies
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheep

Sheep


Aantal berichten : 269
Leeftijd : 30
Woonplaats : Leiden
Registration date : 11-04-08

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 31, 2009 12:02 am

proficiat bregt egt verdiend gewonnen!

Heel mooi toernooi en goed initatief!
ik wil AiA en alle andere admins bedanken en natuurlijk ron voor de servers top!
nu ff het geldbedrag opkrikken!
Terug naar boven Ga naar beneden
dourkilt
HoofdAdmin
HoofdAdmin
dourkilt


Aantal berichten : 374
Leeftijd : 56
Woonplaats : beverwijk
Registration date : 11-12-07

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: uitleg   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 31, 2009 12:17 am

ik wil ook dan nog even snel iedereen bedanken voor hun inzet en de mooie wedstrijden heb er van genoten hier
mijn dank gaat uit naar de clan CAF voor het hosten van de servers
en naar alle clans die hebben gestreden voor kika want draait het tenslotte om
en uiteraard 1 niet vergeten ron bdankt voor de mooie prijs en dat bregt hem snel mag nuttigen

mss volgend jaar weer een toernooi

JONGENS BEDANKT ALLEMAAL

greetings dourkilt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.wanadoo.nl/lyd_ric/
muamba123

muamba123


Aantal berichten : 327
Leeftijd : 29
Woonplaats : Borne (ov)
Registration date : 29-11-08

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 31, 2009 1:19 am

Gefeliciteerd bregt!!! cheers


stuur mij die turbo ook ff Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://grcclan.forummotion.com
fastfwd




Aantal berichten : 10
Registration date : 28-01-09

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 31, 2009 1:29 am

Congratz met je 216 kilo ballast, Bregt. Very Happy

Admin2 schreef:
Sorry DS maar dat kunnen we niet maken ten opzichte van UTM dan ook he.

Oh om ons had je het niet hoeven laten hoor, had je tenminste twee welwillende clans gehad Razz.

Driemaal is scheepsrecht, dus misschien dat FiX volgend jaar dan voor het eerst echt een KiKa-finale kan rijden? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
bregt




Aantal berichten : 8
Leeftijd : 29
Woonplaats : beringen
Registration date : 24-12-07

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 31, 2009 2:24 am

dankjewel allemaal ik vond het een heel mooi toernooi met mooie wedstrijden ,goeie servers het was op en top dit jaar .
ik hoop dat we redelijk wat geld hebben ingezameld voor kika,want daar draait het op zich toch om.
dankjewel van de prijs die kwam wel wat onverwacht maar drinken zal ik kunnen in het volgende jaar . Razz
bedankt voor de leuke comments Smile
hopelijk kunnen er veel kinderen geholpen worden met deze actie
en hopelijk dan ook een goed toernooi volgend jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
weerwolf

weerwolf


Aantal berichten : 14
Registration date : 18-12-08

De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 31, 2009 12:06 pm

@FiX
Zeer onverwacht FiX. Ik ben niet te beoordelen of er getreiterd is, maar ik hoef de track ook niet te zien om toch te kunnen zeggen dat eruitstappen echt overkill is geweest. Omwille er uit te gaan voor 1 track in de finale van een toernooi dat geen trackeisen kent. Wat was er nou gebeurt als er een lolrijder van onze clan meegedaan zou hebben? En we hebben een paar serieus bijna onmogelijke haalbare banen daar ... Still, what's done is done
@GRC
Ja, liep ff niet helemaal lekker, maar ben er trots op dat GRC admins hebben doorgezet om het toch tot een einde te kunnen brengen. Bedankt voor jullie inzet.
@CAF
Gefeliciteerd met de overwinning, en bedankt voor de hosting.

@IEDEREEN
Gelukkig en een gezond 2010 !

And the winner is ............. KIKA 2009 cheers


Laatst aangepast door weerwolf op za jan 02, 2010 12:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.   De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De wedstrijden, het overzicht met een kleine extra uitleg.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De wedstrijden, even de regels vooraf uitgelegd.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gewoon Racen Clan :: GRC for KiKa 2009 :: De wedstrijden-
Ga naar: